Daaa....Am zis sa le fac astora o surpriza si mergem acasa in Bucuresti.Si nu numai eu cu bebe si cu părinții mei.YEY!
Eram in camera făcând bagajele,când intră mama grabita cu mica in brate.
M:Sti ce gadou ti-am luat de Crăciun?
-Mama.Nu vreau sa stiu.
M:Tot iti spun.Am cumparat o casa in Bucuresti,in care o sa stai cu prietenii tăi si tatăl bebelusei.
-Mama!Ti-am zis ca nu vreau sa mai stai in aceeasi casa cu el.
M:Lasa ca iti trece.
După 5 ore:
Am ajuns in Bucuresti.Eram in fata blocului unde am stat 4 ani,in care am avut cele mai frumoase momente.Fara sa îmi dau dau seama,2 lacrimi au alunecat pe fata mea.
Am sters repede lacrimile si am urcat.Cand am deschis usa,toti stateau ba pe canapea,ba pe jos.Toti s-au uitat la mine si au ramas masca.
Toti:Mia!!!!Te-ai intors!!!
C:Ba!Eu ori sunt prost,ori mai e si un bebelusi cu ea.
S:Asa e!Dar tot prost ramai.
L:Cine e bebe?
-E copilul meu.
U:Stiu ca nu e buna intrebarea mea,dar asa sunt eu mai taran,parca tu facusei avort?
Cand am auzit,am ramas blocata.M-am uitat la Alex care avea lacrimi in ochi.
-Am facut.Dar dupa 2 saptamani de relatie,am ramas iara.Acum gata cu palavrageala!La bagaje toata lumea.Ne mutam!
J:Cum adica ne mutam?
-Parintii mei au cumparat o casa prin apropiere,si vor sa ne mutam toti acolo.Dupa 3 ore de facut bagaje,am plecat si noi acasa.Dar cum sa ne lase mama pe noi singuri.Avem sofer care sa ne duca la noua noastra casa.
Dupa alta jumatate de ora,am ajuns ACASA.Am intrat in casa si era superb.
Bucataria:Livimg-ul:
Camera mea:Camera Lexy si Sorin:
Bella si Urs:
Cale si Alexa:
Alex:
Si mai era o camera jos la parter:Acea camera era in caz ca se certau.
Si sa nu uitam de camerele pentru viitorii bebelusi.