O cearta reala

119 7 0
                                    

Dupa acea seara magica,am plecat acasa,le-am spus si celorlalti si m-am dus pe terasa.Am luat o agenda si un pix.Sunt hotarata sa scriu o melodie.
Dar nu stiu despre ce sa fie.Cand sa ma dau batuta imi vine o idee super pentru o melodie super.Dupa o ora de scris versurile,am terminat si am inceput sa o fredonez.Am iesit fin camera ducandu-ma pe terasa sa vorbesc cu baietii.Ajunsa pe terasa am auzit cum bate cineva la usa.Se pare ca eram singura.
Cand deschid usa in ea statea o fata super draguta cu un par brunet lung.
-Buna!Cu ce te pot ajuta?
??:Buna!As vrea sa vorbesc cu Alex.
-Care dintre ei?
??:Juno!
-Nu e acasa.Dar ii pot spune ca la-ai cautat.Cum te cheama?
??:Sunt Ana, ,,veata lui"!Si poti sa ii spui ca imi e dor de el si sa ma sune imediat ce vorbesti cu el?
-Sssigur!!
Am luat telefonul sa il sun pe Alex.
J:Ce este iubire?!
-Cand veniti acasa?
J:Suntem pe drum.
-Bine!Vorbim acasa.
Am inchis si am inceput sa plang.Chiar are o alta iubita.Eu am fost doar carpa cu care se vindeca atunci cand ea nu avea timp de el.
Am auzit usa si m-am dus la el si cu ochii in lacrimi i-am dat o palma.
J:Ce ai?
-Pe bune?Mai si intrebi?Tu de cate iubite ai nevoe?Mai ai alta iubita inafara de mine si Ana?
J:Stai!Ce?
-Te-a cautat Ana!Viata ta!Dar tu pe mine sa nu ma mai cauti.Sa te casatoresti cu perna nu cu mine!in acel moment ii arunc inelul in el.
Macar puteai sa imi spui ca nu ma mai iubesti si ca ma folosesti doar atunci cand Ana sau alte fete nu au timp sau chef sa se culce cu tine.Imi pare rau pentru ea.Nu merita un om ca tine!
Am iesit din casa si am plecat la Sara.
Pe drum am sunat-o.
-Sara!?
S:Da!Ce ai patit mai?
-Esti acasa?
S:Da!
-In 5 minute sunt la tine!
S:Bine!
Am ajuns la ea si am batut la usa.Cand a deschis am luat-o in brate si am inceput sa plang mai tare.
S:Ce ai?
-Alex!Ma inselat!
S:Hai innauntru si imi spui ce se intampla!

Juno pov:
Cum a putut sa creada ca eu am inselat-o cu Ana.Cu sora mea.
De nervi am inceput sa scriu o piesa pentru a ma mai linisti.Si am de gand sa i-o cant.


La media e sora lui si melodia pe care o sa i-o cante Miei.Pupici.

Step UpUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum