Ma întorc de unde am plecat

90 6 1
                                    

Eram in aeroport asteptând sa se faca imbarcarile in avionul ca ma va duce inapoi la ai mei.I-am sunat si le-am spus tot si ca ma întorc inapoi la ei.Între timp m-a sunat si Lexy.
L:Hey!Unde esti?
-In aeroport.Plec la părinți.
L:Uite!Stiu ca nu vrei sa il mai vezi niciodată,dar te rog sa nu faci nici o prostie,si sa păstrezi bebelusul!
-Sigur.Stai calma.Am zis asta doar sa il speri.Trebuie sa închid si sa urc in avion.
L:Bine!Va pup!Sa ai grija de voi!Pa.
-Asa o sa fac.Si eu.Pa.

¿♧După 1 an:♧¿
Au trecut 1 an de când sunt in Londra la ai mei.Sunt bine.Fetita e bine si ea.Lucrez cu mama la un magazin al lor.Sunt la standul cu parfumuri.Cand sa pun parfumurilepe raft,am primit un mesaj:
,,Ai plecat de langa mine Si totul e pustiu,dar eu tot cu tine îmi doresc sa fiu.Ploaia bate-m geam,vântul sufla tare,in sufletul meu gol.Lacrimi curg usor,de dor,de durere.
Imi doresc din nou inca o mângâiere,un sărut,o îmbrătisare,zâmbetul dulce cu care obijnuiam sa îmi incep ziua.O sa te rog pana nu voi mai avea glas,o sa plâng pana nu voi mai avea lacrimi,si o sa te iubesc pana când voi muri.Te rog iarta-ma!
Ma doare lipsa ta,ma doare si nu e bine,acum sunt in agonie si trăiesc doar din amintirile pe care le mai am cu tine.De când ai plecat e un gol in casa,in camera noastra care inca păstrează cele mai dulci sărutări,cele mai frumoase momente,cele mai bine ascunde secrete dintre noi si toate lacrimile vărsate alaturi de zambete,in patul nostru care păstrează momentele fierbinti dintre noi si in inima mea care e pustie si neagră.
Imi este dor de chipul tau angelic si de rasul tau colorat după care tanjesc si acum dupa 1 an.
Imi este dor sa te simt aproape ca in prima zi, când eu ti-am cerut cu mine sa Fii!!!!Te iubesc!!!!Te rog vino inapoi acasa!!!!Iarta-ma!!!"
                    CU MARE DOR SI DRAGOSTE J!!!!😍😍😍😚😘😙😙😗

După ce am citit acel mesaj aveam fata inundata de lacrimi si nu mai puteam sa respir.Imi suna telefonul.
-Da.spun tragandu-mi nasul
A:Hey Mia!Sunt Alexa.
-Buna!
A:Cum e acolo?Te-ai acomodat?
-E frumos.Da.M-am acomodat repede.Voi cum suntei?
A:Iti zic de toti sau....
-Da.
A:Pai...Lexy a plecat de acasa,Bella e însărcinată si ea,dar lui Urs nu prea ii place ideea,Juno nu vorbeste cu nimeni,doar tine in brate o bluză de a ta si spune ca e fost un bou,iar eu cu Cale vrem sa vi la noi la nunta.
-Imi pare rau pentru toti.
A:Si pe....
-Nu.Nu pentru el.Si-a facut-o cu mana lui.Si...Cand e nunta?App:Va felicit!
A:Peste 2 săptămâni.Dar ma gândeam sa mai stai si tu cu noi mai mult.
-Nu stiu.Nu va promit nimic.Sa vad cum îmi iau liber.
A:Te-ai angajat?
-Da.Dar la magazinul meu.
A:Aaaaa.
-Bine!O sa vad cum pot face sa vin.
A:Bine!Pup!Pa!
-Pa!

Alexa pov:
-Băieți!
Toti:Mmmm!
-Unde e Juno?
U:Pe terasa.Dar cu blândă cu el!
Ma duc pe terasa si il gasesc culcat pe saltea si uitandu-se in telefon la pozele cu Mia.Frateeee!!!Trebuie sa ii împac!
-Junior!Sus!
J:Ce vrei?
-Ghici cine vine la nunta mea?
J:Nu incerc sa ghicesc,pentru ca nu îmi pasă.
-Daca iti spun o sa iti pese!
J:Ma indoresc,dar spune.
-Iubita ta soție Mia!
Atunci sare ca ars si ma ia in brate.
J:Multumesc!Esti cea mai tare!
-Da!da!da!Imi sunteți datori ca va împac.

Step UpUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum