Ξυπνησα απο ενα περίεργο αίσθημα.. Το στομάχι μου πονουσε φοβερά..
Δεν μπορούσα να κουνηθω, ένιωθα μια τεραστια δυσφορία.
Σηκώθηκα μετα βίας απο το κρεβάτι μου και πήγα στο μπάνιο..
Νταξει, στο τσακ πρόλαβα πριν ξερασω στο πάτωμα.
Φφφ.. Δεν υποφέρεται... Πωπω, ευτυχώς έφυγε από μέσα μου να ηρεμησω..
Ακουμπησα την πλάτη μου στον τοίχο και άφησα το κεφάλι μου να πέσει πίσω.
Ηρεμία..
Γύρισα παραπατωντας απο την νυστα στο δωμάτιό μου.
Το στομάχι μου αναδευτηκε ξαπλώνοντας στο κρεβάτι.
Ευτυχώς, με πήρε ο ύπνος γρήγορα...
Ηθικό δίδαγμα; Όχι ξανά τοσα πατατογαριδακια μαζί.
{..}
Το πρωί με βρήκε κάτω απο το κρεβάτι.
Ναι, προφανώς έπεσα. Και προφανώς, για να ξυπνησα τόσο απότομα, κάτι με τάραξε.
Τι ηταν όμως αυτό το κάτι; Ένας ήχος με επιβεβαίωσε: το κουδούνι της πόρτας.
Τρίβοντας τα μάτια μου, σηκώθηκα και πήγα προς την πόρτα οπου μέχρι να φτάσω, το κουδούνι δεν είχε βάλει γλώσσα μέσα του.
Άνοιξαν την πόρτα και μπήκαν μέσα φουριόζικα τα κοριτσια.
"Ώπα ώπα παιδιά! Τι έγινε;" ρώτησα.
Εκείνες κάθισαν στον καναπέ και με παρακίνησαν να κάνω το ίδιο.
"Κανονισαμε σήμερα να βγούμε με τα αγόρια, και θα είναι και ο Στραααααατος.." ειπαν φωνάζοντας και χοροπηδώντας σε όλον τον χώρο.
"Πρεπει να ετοιμαστεις!" είπε η Παναγιωτα. "Μην μας κοιτάς σαν χάνος, ξεκινάμε!" είπε και με σήκωσε.
"Έτσι!" είπε Όλγα.
"Ώπα ρε παιδιά.. Και προς τι τόσες ετοιμασίες;" ρώτησα.
"Ρε βλάκα.. Πρεπει να είσαι κούκλα. Υποψήφιος γαμπρουλης είναι" είπε η Όλγα γελωντας και η Παναγιώτα έκανε το ίδιο.
"Συγνώμη. Απο τι ωρα θα αρχίσουμε τις ετοιμασίες; Και δεν είναι υποψήφιος γαμπρουλης, άραξε!" ρωτησα ξανά, μπερδεμένη με το όλο σκηνικό.
"Λοιπον, η ωρα είναι τέσσερις, έχουμε ραντεβού στις εννιά, εξι αρχίζουμε." είπε η Παναγιώτα γρήγορα κάτι που με έκανε να σκεφτώ τον Σέρλοκ Χολμς.
"Φφφφ.. Έλεος." ξεφυσηξα. Αυτή η μανία τους να θέλουν να με ετοιμάζουν λες και πάμε δεν ξέρω κι εγώ που, όταν κάπου εχει αγόρια..
YOU ARE READING
Neighbors
Non-FictionΈνα ατύχημα. Δυο γείτονες. Μια παρέα. Πως τα φέρνει η ζωή μερικές φορες? Η Άρτεμις και ο Στράτος? Κανεις δεν πιστεύει που μπορούν να φτάσουν. ''We don't meet people by accident. They are meant to cross our path for a reason.'' Copyright 2016 © #5 i...