|6|What Are You Doing Here?|

125 11 0
                                    

Την επόμενη μέρα ξυπνησα με τρελή όρεξη.. Ηταν ημερα τρεξίματος σήμερα. Έχω διορίσει μια μέρα μέσα στην εβδομαδα να πηγαίνω για τρέξιμο.

Έτσι διατηρείται το κορμί μου το φιδίσιο...

Σηκώθηκα απο το κρεβάτι μου και πήγα στην κουζίνα. Πήρα απο το ψυγείο φρούτα και γιαούρτι με λίγο γαλα. Έφτιαξα το smoothie μου και πήγα να πλυθω.

Πήγα στην ντουλάπα μου και πήρα τα ρούχα μου.

Έβαλα το κινητό μου στην μια τσέπη συνδέοντας τα ακουστικά μου και στην αλλη τα κλειδιά μου.

Το κινητό μου επαιζε την αγαπημένη μου ανεβαστικη πλειλιστ και ένιωθα έτοιμη να ξεκινησω.

Κατέβηκα γοργά τις σκάλες και βγήκα απο την εξώπορτα. Με χαλαρό τρέξιμο, εφτασα στο παρκάκι της γειτονιάς.

Στη μέση του δεύτερου γύρου, ενα κοκκινο μπαλόνι μου τράβηξε την προσοχή.. Νόμιζα οτι ηταν κάτι άλλο..

Πριν να προλαβω να γυρίσω το βλέμμα μου στην ευθεία, συγκρούστηκα με κάτι στιβαρό.

Έπεσα με την πλάτη και στο τσακ κράτησα το κεφάλι μου απο το έδαφος.

Κοίταξα πάνω. Όχι δεν κουτουλησα σε κολόνα.

Σηκωθηκα επανω με νεύρο. "Τι θες εσύ εδώ;" φώναξα σε ποιον άλλον; Στον μεθύστακα που με τρακαρισε τις προαλλες..

Που βρέθηκε αυτός ο ηλίθιος εδώ;

"Ααα... Βρε βρε βρε.. Εγώ εδώ γύρω μένω μωρή υστερικιά.. Εσύ τι κανεις εδώ είναι το ερώτημα." μου ανταπάντησε με αναιδεια.

Όχι. Εδώ μένει. Γαμωτο.. Αλλη όρεξη δεν είχα.. Να βλέπω τα μούτρα του συχνα..

"Κι εγώ εδώ μένω." απαντησα με πείσμα στην ερώτηση του.

"Α, ωραια. Θα βλέπω συχνα τη φάτσα σου γειτόνισσα ε; Χάσου τωρα, μην σου χαλασω και τον ρυθμο!" είπε ειρωνικά και τον προσπέρασα επιδεικτικά.

Δεν είχα όρεξη να συνεχίσω το τρέξιμο. Είχα εκνευριστει τόσο που γύρισα κατευθείαν σπίτι.

Άκου εκεί, γείτονες με τον μεθύστακα... Έλεος πια, ποιανού αμαρτίες πληρωνω; Κανενός βαρυποινιτη;

Μπήκα στο μπάνιο και άφησα το νερό να τρεξει πανω μου.

Με το μπουρνουζι περπάτησα προσεκτικά για να μην γλιστρησω μέχρι το δωμάτιό μου.
Πέταξα την πετσέτα στο κρεβάτι και ντύθηκα με ενα μαυρο σορτσακι και μια γκρι μπλούζα.

NeighborsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang