Miałam na sobie sweter.
Byl bardzo ciepły. Adrien patrzył na mnie z pożądaniem. Syknęłam na niego. Co on sobie mysli. Nie jestem jak ta Chloe! Była 1 w nocy. Wróciliśmy z paterki. Zatrzymaliśmy się na cmentrarzu. Co on chce ze mną zrobić ? Wysiadłam z samochodu. On zrobił to samo. BYło bardzo ciemno. Zabrał mnie na cmetarz.
- Co my tu mamy robić ? - spytałam szarpiąc się o swoją rękę.
- Zobaczysz, my lady... - jak on mnie nazwał ? Nawet mi się spodobało!
Zakrył mi oczy. Szliśmy trochę. Nagle odsłonił ręce. Byliśmy nad jeziorem, które zawsze jest strojone przez mieszkańców. Tego roku pływały świeczki. W koło było wiele ludzi.
Był wspaniały nastrój. Nagle dosiadła się do nas Juleka. Co ona tu robi ? Nagle sama z pszymusowej woli zabrałam driena za jakieś drzewo. Podeszłam do niego bliżeej. Może to sprawka alkoholu? Nie wiem. On był wielce zaskoczony! Sam się do mnie zbliżył i przygwoździł mnie do pnia. Nie wiedzieć czemu to ja złączyłam nasze wargi w pocałunku
On oddał ten pocałunek, bardzo delikatnie. Oderwaliśmy się od siebie. Ruszyliśmy samochodem w ciszy. Mieliśmy małe uśmiechy i rumieńce. Ja pragnęłam więcej.
ADRIEN
Miałem już zacząć a tu ona łaczy nas w pocałunku. Kocham ją.. nie kocham... kocham . Oderwałem się. Wsiedliśmy do samochodu. Byłem zaskoczony i wesoły tym zajściem. Miałem takie rumieńce, że nawet żaden puder szmuder nie mógłby go zakryć. Gdy byliśmy w domu wbiegłem do swojego pokoju nie odwracając się. Skoczyłęm na łóżko i przy okazji zwaliłem z niego Plagga.
MARINETTE
W domu
Pobiegł do swojego pokoju. Czy się obraził? Zrobiłam to samo. Nie minęło kilka minut, a on wparował do mojego królestwa.
- Marinette.... - podrapał się po karku... skąd ja to znam?
- Tak? Ad- adi ?
- Ja wiesz z tym co się stało...
- Wiesz.. to nic takiego.. - CO JA GADAM?!
- Co? Jeśli nie chcesz.. dam ci czas... - wybiegł z pokoju.
- Ale na co?! - nie usłyszał mnie.
YOU ARE READING
Do zakochania Jeden krok
RomanceMłoda 19 letnia Marinette. Przyjeżdża do rodzinnego Paryża. Jej rodzice są naukowcami i często są ,,nie obecni". Czyli siedzą 25h / na dobę w swoim laboratowium. W szkole poznaje Bad Boya, o imieniu Adrien. Jest on podrywaczem i szkołę ma poprostu...