Mikor felébredtem Ashtont nem találtam az ágyba, de kintről hangos kiabálásra lettem figyelmes.
Kimásztam az ágyból, és az ajtóhoz osontam. Óvatosan lenyomtam a kilincset, és résnyire nyitottam.
Ashton fel-le mászkáló alakját láttam. Telefont a füléhez tartva kiabál a vonalon túli emberrel, kicsitsem nyugodt állapotban.
Egy utlsót ordibál a készülékbe, és a hálószoba felé tarott.
1 másodperc allattfutottam vissza az ágyba és tetettem hogy alszok.
Egy hatalmas ajtó csapódás, majd megszólal.-Öltözz fel! Mire vissza jövök legyél kész!-kiabál ràm. Megint mit csináltam?
Kiviharzott a szobából, én pedig hihetetlen sebességgel kezdtem felkapkodni a ruháimat.
Tegnap még arról volt szó hogy szeret nem? Ezt most csak én nem értem?
Azt tudom ha mégegyszer így szól hozzám biztos elbőgőm magam. Emma, túl gyenge vagy.
A nadrág gombjával babráltam, mire vissza ért.-Mennünk kell!-Ashton drága szerelmem...mi a fasz bajod van?
Az egész házon végigrángatva kiértünk az erdőbe. Ahh nem akarom..
Csuklomról lemondtam már. De az azért kicsit zavart hogy minden egyes lépésnél előrébb rántott.-ASHTON MI A BAJOD? ENGEDJ MÁR EL! FÁJ A KEZEM!-kiabáltam rá könnyes szemmel. Ez igen Emma, szép volt, és biztos hiteles..
-DE HA EGYSZER NEM VAGY KÉPES JÖNNI?! OLYAN VAGY MINT EGY KÉNYES KURVA!!-
Na eddig birtam. Most komolyan kurvának nevezett az akinek tegnap este szerelmet vallottam? Na jó, ez nekem sok.
Könnyeim megállás nélkül folytak.
Az egy dolog, hogy nem birom ha ordibálnak velem, de az hogy még ilyeneket mondanak..ez már túl megy minden határon.Miután végre kiértünk az erdőből a kocsija felé mentünk.
Még mindig sírtam..oh miaz hogy..
Mihelyst be ültem az autóba. Arcom a kezembe temettem. Nem birtam már halkan sírni..-Ne sírj már!-szolt rám.
-Bocs hogy élek!-bőgtem tovább a kezembe.. Honnan van ennyi könnyem?
Elindult "haza" felé én pedig valami csoda folytán abba hagytam az egerek itatását.
-Fáj a csuklom-állapítottam meg és közben körbe tapogattam, hogy a csonttom nem zúzódott e kicsi darabokra.
-Te nem voltál képes jönni.
-Bocsánat hogy nem akartam eltanyálni minden második faágban. De oké. Kényes kurva vagyok.-bámultam ki az ablakon, de egyszer csak az autó lassítani kezdett majd az út szélén megállt.
Nem kellett volna megszólalnom..
Az állam után nyult és maga felé fordította, így elérte hogy gyönyörű zöld szemeibe nézzek.-Sajnálom, nem akartam veled kiabálni.-néz a szemembe..olyan mintha le látna a lelkemig. Megfogta a kezem, elösször elkaptam onnan.-Nyugi, csak megnézem-vette maga elé és a csuklóm kezdte tanulmányozni, és simogatni..Mintha ezzel meggyógyulna- Nem akartam ilyen ersősen fogni-nézett rám sajnálóan.
-Mondtam hogy fáj..-jegyeztem meg mellékesen.
-Ne haragudj baba.-hajol hozzám közel de én viszont az ellentétes irányba húzom a fejem. Az agyam állandoan csak egy mondaton kattog: "Olyan vagy mint egy kényes kurva"
Megint a sírás határán voltam. Gyenge szar vagyok.-Neki ne állj megint sírni! Nem bírom azt látni..Inkább gyere ide-mutatt az ölébe.
Felvont szemöldökkel nézem tovább a fiút akinek göndörhaja, valahol belelóg a szemébe. Elkalandoztam.
-Kérlek Kicsim.- Kicsim? KICSIM? Te jó ég, sírní fogok.
Átmásztam a váltó felet nehézkesen majd bele ültem az ölébe. Átölelt. Én pedig zokogni kezdtem.
-Mi a baj?-akar eltolni magától hogy a szemembe nézhessen de nem. Nem engedem el. Kezeim a nyaka körül vannak, és amilyen közél csak lehet hozzá bújok. Belélegzem finom férfias illatát. -Emma-szólit meg miközben hatalmas temyerével végig simít a hátamon, majd a fenekem pihenteti meg őket.-Mond el mi a baj.!-hangja nyugodt volt de mégis parancsoló.
-T-tényleg e-egy kényes kurva vagyok?-sírok a vállába hangosabban.
-Nem, dehogy is! Csak nagyon felidegesítettek. És én vagyok olyan gyökér hogy rajtad vezetem le.-csókól a nyakamba.
-Bocsánat-miért kértem bocsánatot tőle? Nem, fogalmam sincs. Lehet szimplán azért mert ilyen hülye vagyok. Taps.
-Emma figyelj rám!-hangja határozott volt. Összerezzentem. Eltávolodtam tőle nagy nehezen, és a szemébe néztem. -Neked az ég világon semmiért sem kell bocsánatott kérni, én voltam a hülye fasz, hogy így viselkedtem veled. Amikor hálásnak és büszkének kéne rád lennem, nem pedig leordibálni a fejed.
-M-miért kell büszkének lenned r-rám?-nézek zavarodottam Ashra.
-Tegnap este nagyon bátor és ügyes voltál-húz egy perverz mosolyt a szájára. Nekem az arcom pedig vörösre változik.-Imádom mikor zavarban vagy-puszilja meg a számat. Én pedig legszivesebben elásnám magam. Azt sem tudom hogy mit csináljak most.
Ujra átölele én pedig ujra vállába temetem a fejem.
-Imádom hogy ilyen félénk vagy, imádom mikor zavarban vagy, imdáom mikor durcizol, imádom mikor allatam élvezed amit csinálok, imádom mikor a nevemet sikítod, imádom az arcod, imádom a hajad, imádom ahogy beszélsz. Emma, imádlak.-kezdi el csókólgatni a nyakam én pedig hátra vetem a fejem, olyan puhák az ajkai.Érzem ahogy allattam egyre keményebb lessz a büszkesége, szóval, gondoltam kínzom egy kicsit. Elkezdtem mozogni az ölébe, mire sóhajok hagyták el a száját.
Kezét a nőiességemhez vezette majd ruhán keresztűl dörzsölni kezdte. Ez ne tartott sokáig mivel kigombolta a nadrágom és kezét bevezette a bugyimba (Ami amugy ash boxszere volt de az nagyon gázul hangzana szóval most bugyi lesz lol. Szerk.)-Ohh.. Cica te kurva nedves vagy.-csókól meg, majd dúrva csókcsatába kezdünk.-Ha nem akarod hogy itt a kocsiba dugjalak meg akkor most szépen vissza csücsülsz a formás kis seggedre a másik ülésre.-húzta ki kezét a nadrágombol. Na ne.
-Ezt nem hiszem el.-másztam vissza az anyós ülésre. Ashton közben pedig rácsapott egy óriásit a fenekemre-Au
-Hidd el hogy jobban jársz hogy nem itt csináljuk. De amiért ilyen jó kislány vagy majd otthon jutalmat is kapsz.
-Aha. Jo. De addig bonts le a sátrad-nevettem el magam. Hogy fogom kibirni amig haza érűnk? Fogalmam sincs.
-10 perc és otthon leszünk.-wut? Gondolat olvasó vagy mi?
Sziasztok Babák!😍 Remélem tetszett ez a rész. És igen megint itt hagyom abba. De rossz vagyok😅. Ha szeretnétek akkor comizzatok meg voteoljatok bla bla bla
(Na jo amugy annak nagyon örülnék ha elmondanátok a véleményeteket az eddigi részekről, baromi kiváncsi lennék rá :3) Amugy ezt senki sem fogja elolvasni de azért le irtam hátha😂.
Sziasztok.❤ (de szar😁)
YOU ARE READING
Felfoghatatlan
Fanfiction-Én nem akarom-sírtam kétségbe esetten -Cicám-jött oda hozzám a szőkeség-Itt nem az van amit te akarsz-mosolygott magabiztosan és meg forgatta a kezében lévő kést. -+18 -Trágár szava fordulhatnak elő -Minden jog fent tartva! -Felelőséget nem vállalo...