*13*

202 9 0
                                    

Beértünk a hálóba, és szinte rögtön az ágyra döntött. Óvatos volt..
Szívem a torkomba dobogott miközben egymás ajkait hívtuk, folyton-folyvást vad csókcsatába.
Keze elindult a testemen és kezdett megszabadítani a ruháktól. Ledobta a pólóm (ami igazából Ash-é) és lehúzta rólam a többi ruha darabot is, míg anyaszült mesztelenül feküdtem az ágyon. Rajta pedig egy boxer volt már csak. Ami inkább egy sátorra hasonlított.
-Kislány akarod? -vezette le kezét a nőiességemhez és dörzsölni kezdte azt, ami már nedvesebb nem is lehetett volna..
-I-ighen-sóhajtoztam és nagynehezen kinyögtem a választ.
-Nem fog fájni, ígérem-puszilta meg a homlokom, utána pedig egy ujját feldugta.
Nyögtem egy hatalmasat. A hirtelen feszítő érzés miatt.
Ujját mozgatni kezdte egyre gyorsabban, amíg már az orgazmus határán voltam, de nem engedte hogy elélvezzek. Abba hagyta.
Mérgesen néztem rá, miközben ledobta a boxert és egy óvszert görgetett magàra.
-Kicsim-pozicionálta be magát a lábaim közé-ez most lehet hogy picit kellemetlen lessz, de hidd el élvezni fogod-simogatta meg az arcom és belém vezette magát. Nem is volt időm arra gondolni hogy milyen figyelmes most és hogy "kicsimnek" hívott..mert a hatalmas mérete hihetetlenül kezdett égetni, és feszíteni ott lent.
-Cssssss-törölte le ujjaival a kicsorduló könnyeimet.
Várt egy kicsit amíg éppen hogy meg szokom a méretét, majd lassan elkezdett mozogni.
-Basszameg Emma! Te még mindig kurva szűk vagy!-mozgott lassan.
Én pedig ezt hangos sikolyok mellett élveztem. Ez a tempó volt egy ideig, de aztán több kellet
-Ashton!!! Gyhorsits!!-nyögtem ki nagy nehezen mire a fiú durvább tempóba kapcsolt.
Teljes méretével volt bennem és rám hajolva élveztük mindketten azt az eszeveszett gyors tempót amit diktált.
Hátát karmolásztam az élvezettől és hangosakat sikítottam, majd a neve sikításával élveztem el egy nagyon intezív orgazmus mellett.
Még lökött rajtam néhányat és egy írtó szexi férfias nyögéssel elment.
Kihúzta magát belőlem, az óvszert kidobta majd gyorsan be feküdt mellém az ágyba.
Fáradtan néztem a mellettem borzasztóan jókedvű fiút, aki épp úgy mosolyog rám hogy most mégegyszer elélvezek. De komolyan.
-Annyira ügyes voltál-csókólt meg-baromi jó volt.
-De még mennyire.
-Gyere ide!-tárta szét a karjait én pedig felmásztam hozzá és mellkasára feküdtem. Imádom az ölelését.
-Nagyon fájt még mindig?-simogatta a karom nyugtatás képpen.
-Öhmm..hát neem...-De, az eljén kurvára fájt
-De hát hiszen sírtál! Mért nem szoltál hogy áljak le?!
-Elviselhető volt. Különben is, nem akartam hogy megálj!-Csókóltam meg az álkapcsát, amit felértem.
-Na hát, na hát-huzogatta a szemöldökét a feloldalas mosolya mellett.
-Ajj hagyj már!-ütöttem rá durcásan a mellkasára.-Különben is, álmos vagyok!
-Kifárasztottalak?
-És én még azt hittem most a normális Ash van velem,
-Az van, törpilla.
-Ashton?-kérdeztem csukott szemmel
-Hmm?
-Az baj ha szerelmes vagyok beléd?- VÁRJ, MI? NEE....EMMA! TE FOGYATÉKOS AGYHALOT! KÉPES VOLTÁL NEKI ELMOMDANI? OK. MEGYEK ÉS FELKÖTÖM MAGAM!
-Ez most komoly?-kérdezte de nem válaszoltam, úgy tettem mintha aludnék.
-Szeretlek én is, Kicsilány-hallom meg fél álomba a hangját.
O TE JÓ ISTEN! AZT MONDTA HOGY SZERET!!

Mikor felébredtem északa volt, korom sötét a házban. Csak a hold világított be a pici ablakon. Féltem. Hogy mitől?
Attól, hogy valami pszihopata az erdőben olálkodik, és éppen most méri fel a terepet, s készül betörni; ugyan is olyan hangokat hallok.
Fejjebb húzom a takarót, és felmászok az ágytámláig.
Próbálom elterelni a gondolataimat, de nem megy! Miért kellett ennyi horror filmet néznem?
Tekimtetem az édesen szuszogó Ashtonra kúszik.
Annyira szeretem! És ezt el is mondtam neki, hát tényleg nem vagyok komplett, az is egy tény.
-Miért nem alszol Baba?-szólalt meg hirtelen én pedig össze rezzentem.
-N-nem tudok, félek..-motyogtam remegő hangon
-Mitől? Ugye nem tőlem?
-Öhm..izé..attol hogy valaki bejön vagy esetleg valami..-felkelt az ágyból és a földön heverő "pólómhoz" ment, fel vette onnan majd a kezében a ruhadarabbal vissza ült az àgyra, az én felemre.
-Vedd fel!-simít végig az arcomon-És nyugodj meg, senki nem fog bejönnni. Különben is amíg itt vagyok veled. Nincs miért félned.-húzott magához és egy puszit nyomott a fejembúbjára.

FelfoghatatlanTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang