*5*

213 10 0
                                    

Mikor magamhoz tértem ugyan ott voltam és ugyan úgy, az ágyhoz voltak a kezeim kikötve én pedig amilyen közel csak tudtam felkusztam a támlához. Be voltam takarva, de sikeresen le tornásztam magamról, szóval ha valaki bejön az pont telibe látja a melleimet meg a hasam. Szuper.
Nem tudom hogy fohom ezt a borzalmat megemészteni, de valahogy tul kell lenni ezen is nem?
Valószinüleg minden lány rémálmát éltem most át, nem régen.
Lenyomódott a kilincs majd nyilt az ajtó, legnagyobb megkönnyebülésemre nem Ashton lépett be rajta hanem Michael.
-Szia-köszönt vidáman.
-Khm..nem akarok semmi balhét meg ilyenek..de megtennéd hogy felhúzod a takarót úgy hogy nem..nagyon nézel ide?-motyogtam félve.
-Persze-jött hozzám segítőkészen és megtette amire kértem. -Azért jöttem hogy eloldozalak-kuncogot hát szerintem is baromi vicces..- Ashton a konyhába van és gondoltam nekem jobban örülnél azok után amit tett..-oldozta a kezeim-el mondta. -jegyezte meg "csak úgy mellékesen"
Hálás pillantást vetettem felé mikorra már megszabadultam a kötelektől.
Michael a szekrényhez ment és egy pólót halászott elő meg egy alsónadrágot. Lerakta az ágyra és miután rávettem hogy forduljon el míg felveszem a ruhadarabokat kimentünk.
-Gondolom éhes vagy-  áhh dehogy csak egy napja nem ettem ÉN akinek 3 óránknét ennie kell vagy rosszul lesz de én neem..
Ezt már Ashton elött a konyhába mondta.
-Öhm kicsit, de egy fájdalomcsillapítóért hálás lennék..vagy inkább 5-ért-mondtam remegő hangon hisz Ashton is ott volt.
Miután ezt a mondatot ki mondtam Ash rám kapta fejét majd felém kezdett jönni.
Jaj ne.
-Nem akartam hogy fájjon, de teljesen kihoztál a sodromból. Ha nem szöksz el és nem borítasz ki teljesen nincs ez, mert különben vigyáztam volna rád.-mondta Ash mintha ezzel megtudna hatni.
-Elájultam.-szinte suttogtam hisz az elöbb említett személy már olyan közel volt hogy majdnem hozzám ért, és érthető hogy azok után ami talán órákkal ezelött történt nem élvezem a közelségét, mondjuk amúgysem..
-Észre vettem.-közölte úgy mintha csak annyit mondott volna hogy "Süt a nap."
Erre csak hümmögtem egy sort.
Michael megérkezett a gyogyszeremmel meg egy szendvicsel és a pultra rakta.
-Gyere, itt van a kajád-oda tipegtem a konyhai bárpulthoz (ez aztán a megfogalmazás lol) és helyet foglaltam ott- De viszont csak eggyet kapsz! -emelte fel a gyógyszert,-Meg egy gyógypuszit, Tőlem.- mosolygott idétlenül, és oda jött hozzám majd egy puszit nyomott a halántékomra. Az orvoságot bevettem, és az egy kicsit sem érdekelt  hogy éh gyomorra teszem mindezt.
-Ha megszokod ezt az egészet, jol fogod érezni magad-nyögte be a drágajó Ashtonkám, mire a szendvics egy férre ment darabkáját kellet vissza köhögnöm.
Ez most ugye viccel. Nyugtassatok meg hogy ezt nem gondolja komolyan. Nem érdekel milyen állapotban vagyok és milyen körülmények között, eskü szembe röhögöm. Jol fogom magam érezni? Na ne
-Ezt eléggé kétlem-jegyeztem meg halkan miközben befejeztem az evést.
-Sajnálom de vissza kell vigyelek a pincébe-jött megint oda hozám és megfogta a karom mire össze rezentem.
A pince felé kezdett húzni, majd ott egy meglepetés várt.
Ott volt egy másik lány kikötve a székbe ahonnan engem reggel kihoztak, és most nem székbe kötöztek vissza hanem a falhoz, láncok segitségével.
Ugatni ne ugassak?
Ezekután a fiú ott hagyott minket.
Szemügyre vettem a lányt, az első ami szemet szúrt az a festet tejszőke haj ami már kezd kikopni..gusztosos. Műkörmök természetesen, pink színűek. Plusz a 15 centis magas sarkút vettem rajta kapásból észre.
Mondjuk úgy hogy nem jött be így a külseje elsőre. De sebaj, biztosan gyönyörű belsője van. Meg amugy is.. Ő lehet az eggyetlen normális ember ebbe a kócerájba. Valahogy meg kell szólítanom.. Végülis semmit nem veszíthetek..
-Khm-köszörültem meg a torkom-helo..öhm téged is..hogy is mondjam elraboltak?..-makogtam össze vissza
-Persze, de előrre szólók felejtsd el őket mert az enyémek, és ha meglátom hogy úgynézel bármelyikükre is kikaparom a szemed.-vinnyogta olyan idegesítő hangon azt hittem ott üttöm le.
Persze? Ez olyan természetes lenne?? Ja, én kérek elnézést.
Kikaparja a szemem? Jaj cica, elöbb tépem ki az összes szál hajad mint hogy te hozzám érj.
-És hogy tisztázzuk Ashton babával-bocsánat -bocsánat itt elkellett magam röhögnöm, Ashton babával? Na jo nem birom.- Csak én fogok lefeküdni, úgy ahogy Luke-al is.
Mit is nézhettem volna ki belőle? Süt róla hogy egy ribanc...

FelfoghatatlanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora