*1*

240 8 0
                                    

Szemeimből patakokban folytak a könnyek. S, nem tudtam mit tenni ellene.
-Hallod kislány! Ne sirj már! -szolt rám az a fiú aki a kocsit vezette.
15 perc múlva leállt a motor, ők ketten kiszáltak majd hátrajöttek és elhúzták a kocsi ajtaját és kicsit sem finoman kiszedtek belőle.
-Ha megigéred hogy nem sikítasz, leveszem a ragasztót a szádról.-jött mögém és keze a nyakamon volt. Hevesen bólogatni kezdtem, Ő pedig egy hirtelen mozdulattal lerántotta a ragasztószalagot.
Volt időm megnézni az elöttem álló kreol bőrű fiút. Egy trikóban és egy fekete szűk farmernadrágba volt akár csak aki mögöttem állt. Kezeik mindkettőjüknek izmos volt. Ezt elég rendesen éreztem is.
-Gyere, beviszünk. Nem szeretnék hallani egy szót sem!-Mondta Mr.Mögöttem lévő, és elkezdett beráncigálni egy szó szerint hatalmas és gyönyörű házba.
Mi a fenét keresek itt??
Egy folyosón rángatott végig aztán pedig egy lépcsőn vitt lefelé.
Minden erőmmel azon voltam hogy kiszabadítsam magam az ember kezei közűl, de hogy lehet valaki ennyire erős? Valami pince szerű helyre vitt majd levágott egy székre. Egy asztalhoz ment kötelekért, s közölte ha felmerek állni amíg vissza nem jön megöl. Szóval inkább nyugton matadtam.
A korábban hátulra összekötözött kezeimet eloldozta és a szék karfájához kötözte őket oda.
Lábaimat is kioldotta de azt szabadon hagyta.
-Mit akarsz velem csinálni?-kérdeztem elösször félve, de aztán hangom egyre magabiztosabbá vált.
-Majd ha a többiek is megjönnek eldöntjük-vett fel egy féloldalas mosolyt és az asztalon lévő késekhez ment
-Elraboltatok, és azt sem tudjátok miért kellek? Hát kurva okosak lehetek.-tettem epés megjegyzést meggondolatlanul.
-Tessék?-Fordult felém dühösen, és egy kést fogott meg.
-Jol hallotad..faszfej.-mondtam ki már minden mindegy alapon
Szemét jól láthatolag elöntötte a düh.
-Te velem nem beszélsz így!-jött egyre közelebb és a kést szorongatta
-Mert mi lesz? Talán megölsz? Csak rajta, nem mered megtenni.-szóltam vissza nem láthatja azt hogy félek! Nem! De az hogy nem meri megtenni? Elég nagy hülyeség volt kimondanom..kitudja mekkorra phszihopata..
Még közelebb jött, már a szék mellet állt. Megszorította a kést és végig húzta a kezemen, majd, mivel egy miniszoknyában voltam, a combomon is eljtett egy függőleges vágást. Nem túl mélyett de ahoz elég volt a mélysége hogy megállás nélkül ömöljön a sebeimből a vér.
-Biztos vagy te ebben? -kérdezte elsötétült szemekkel, mikor én már bőgve néztem a vágásokat.
-Ashton, gyere fel, megjött Michael és Luke-kiabált ezek szerint Ashton kreolbőrű barátja gondolom.
Hála az égnek ott hagyott és ki adhattam magamból azt a fájdalmat amit ő okozott azzal a késsel.
****
Körübelül fél óra múlva vissza jött, de nem csak ő hanem még 3 fiú is.
Az ketőtt felismertem de a másik ketőtt még nem láttam.
Mikor oda értek elém a fejem lehajtottam, mivel még mindig küszködtem a könnyeimmel, lábamból még mindig folyt a vér.
-Héy, hogy hívnak?-kérdezte a szőkeség, állam alá nyult és erőszakosan felemelte fejem.
-Mit számít?-kérdeztem sírós hangon
-Na tessék! Mit műveltél vele! Szerencsétlen mégcsak 16 éves!-Honnan tudja hogy hány éves vagyok?- Még a vérzése sem áll el! Ha nem bírod a dühöd kezelni ne gyere a közelébe többet! -mondta a szőke Ashtonnak
-Jolvan Luke-Hmm szóval  Luke..-Nem kell túl parázni a dolgokat. Vidd fel ha ennyire a lelkeden viseled a sorsát. De mondjuk nem tudom mi van veled. Ez eddig nem volt a bajodra.-ment ki a szobából.
-Michael! Hozz fertőtlenítőt!-szólt Luke a színes hajunak. Aki már ott sem volt.
-Calum te pedig hozz valamit amivel belehetne kötni-szolt az ásziai kinézetű fiúnak.
**
Luke elém guggolt én pedig teljesen zavarba jöttem. Tenger kék szemeiben azzonnal elvesztem
-Nagyon fáj? -símított végig a vágás mellett, mire fel szisszentettem.
-Nem ajánlatos felidegesítened egyikünketsem. Szóval szót kell fogadnod ha nem akarod hogy nagyobb baj történjen.

FelfoghatatlanTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang