Damien
Se pare că planul lui Kim de a-i distrage atenţia Mayei prin activităţi festive funcţionează. De când am fost să cumpărăm decoraţiuni pentru casă, Maya nu şi-a mai petrecut niciun minut plângând moartea lui Joshua, deşi uneori îşi mai aduce aminte de el şi se întristează câteva clipe. Dar nu a mai plâns, iar asta a luat un uriaş bolovan de pe inima mea. Să-i văd zâmbetul luminându-i chipul e motivul pentru care am început să aştept cu nerăbdare fiecare zi.
Cu doar o săptămână înainte de Crăciun, încă nu am cumpărat un brad, dar astăzi urmează să tăiem de pe listă şi această sarcină. Treaba asta cu Crăciunul nu e aşa lipsită de sens şi enervantă alături de Maya. Ba chiar îmi place să pregătesc totul exact aşa cum îşi doreşte ea, numai ca să o văd fericită.
— Hm, Damien, ce zici de cel de acolo? Maya îmi arată un brad înalt, în ghiveci.
Maya a vrut neapărat să cumpărăm un brad natural, în ghiveci, pentru a-l planta mai târziu în spatele casei.
— Dacă îţi place ăla, pe ăla o să îl luăm, iubito.
Din nou mi-a scăpat alintul asta. Dar sună atât de bine şi îmi iese de pe buze cu atâta uşurinţă.
— O să fie cel mai frumos brăduţ!
Bucuria ei e contagioasă şi mă trezesc şi eu zâmbind ca un idiot, doar pentru că o văd pe ea atât de entuziasmată de ceva atât de banal.
Ajungem acasă şi după ce reuşesc să car "brăduţul" ales de Maya, mă arunc, extenuat pe un fotoliu.
— Damien! Maya apare în faţa mea, cu braţele încrucişate la piept. Trebuie să îl împodobim, haide, ridică-te, se apleacă şi mă trage de mâini, dar eu refuz să cedez. Asta o înfurie şi pufneşte nervoasă.
O trag spre mine, până când îşi pierde echilibrul şi îmi aterizează pe piept, cu faţa atât de aproape de a mea, un singur centimentru distanţă şi pot să o sărut...
— Damien, vocea ei îşi pierde din intensitate şi pupilele i se dilată, făcându-i verdele ochilor să pară ireal.
— Da? îi trasez delicat conturul feţei cu dosul palmei.
— Trebuie să împodobim bradul, vocea ei e aproape o şoaptă.
— Aş prefera să fac altceva acum... îmi ridic capul şi sunt cât pe ce să îi ating buzele, dar un zgomot puternic mă întrerupe.
Îmi întorc capul către sursa sunetului.
— Cred că glumeşti! frustrarea din tonul meu o face pe Maya să râdă.
Ares a răsturnat cutia cu globuri şi acum toate sunt împrăştiate pe covor. Dar el aleargă voios printre ele, lovindu-le cu lăbuţa şi lătrând încântat.
— Haide, Damien, putem continua unde am rămas după ce terminăm cu decoratul, îmi promite Maya, făcându-mi cu ochiul şi oferindu-mi un zâmbet seducător.
Mă ridic fără prea mare tragere de inimă şi încep să o ajut pe Maya să strângă globurile de pe jos.
Nu pot să îmi întorc privirea de la Maya. Chiar şi cea mai mică mişcarea a ei mi se pare făcută cu graţie şi eleganţă, cu atâta naturaleţe... Ştiu că ea a făcut aproape toată treaba pentru că eu am fost prea ocupat să o admir ca să atârn îngeraşi de crengile pomului.
Chiar şi acum când a terminat şi doar analizează dacă a uitat să pună ceva, înainte să aprindă beculeţele şi să vadă rezultatul final, nu pot să îmi iau ochii de la ea.
CITEȘTI
Brutal
RomanceOchii lui trişti, distanţi, atitudinea rece, postura ameninţătoare şi acele cicatrici. Aşa îşi ţine Damien Assante sufletul la adăpost de oameni. A întâlnit prea mulţi demoni ca să mai creadă că există şi îngeri. Până când o nuntă pe neaşt...