6.

416 25 9
                                    

Ik geloof Harry op zijn woord dus heb ik niks meer tegen Niall en Liam gezegd. Ik probeerde vanavond mijn angst te verbergen maar ik ben heel slecht in liegen. Ze hadden dan ook al gauw door dat ik me anders gedroeg dan normaal. Ik gebruikte maar als excuus dat ik moe was. Ik voelde namelijk Harry's zwarte ogen in mijn rug brandden. Ze hielden me constant in de gaten. Ik zag het dan wel niet maar ik voelde het aan alles. Na het eten ben ik maar weer naar boven gegaan om te gaan slapen. Althans.. proberen.

Nu lig ik in bed en is het buiten al donker geworden. Niall en Liam zullen inmiddels ook wel in bed liggen. Ik heb me nou al aan aantal keer omgedraaid maar het heeft maar geen effect. Mijn ogen willen maar niet dicht en mijn hoofd zoekt geen rust. Dat kan niet. Harry zou me nooit laten slapen zonder nog even langs te komen. Hij weet dat ik niet zal slapen voordat ik zeker weet dat hij me niet staat te begluren. Na voor mij uren verstreken beginnen mijn ogen moe te worden van het turen naar het plafon. Toch verdom ik het om te slapen. Ik vertik het om de rust van de nacht op te zoeken zolang die word verstoord door een jongen met gitzwarte ogen. Toch kan ik het niet helpen. Een mens heeft elke nacht zijn slaap nodig en inderdaad zakken mijn ogen dan ook dicht.

'Louis' fluistert Harry's stem zacht. Ik kijk op en zit op de koude grond van een donker bos. De hemel is zwart verduisterd en het is er windstil. Het enige wat ik hoor is de echo van Harry's donkere stem die nog in mijn oren na suist. 'Wat gebeurd er?' vraag ik zacht. Harry grinnikt even. 'Geen zorgen Louis, Zolang je mij in de je dromen laat komt alles goed'. Ik schud mijn hoofd en wil wegrennen. Ik draai me om en daar staat Harry dan. Zijn zwarte ogen zonder ziel dringen tot op de kern van mijn botten door en er verschijnt een grijns rond zijn mond.

'Je kan niet van mij weglopen Louis.. ik heb meer macht dan jij je kunt voorstellen' zegt hij. 'Ik ben niet bang voor jou Harry' lieg ik. 'Dat zullen we dan nog wel eens zien' lacht hij schamper. In een fractie van een seconde is hij verdwenen en hoor ik enkel nog zijn stem door het kille bos heen galmen. 'In jouw dromen kan ik alles. Ik ben hier de baas van de regen en de wind'. Vlak na die zin begint het plots keihard te stormen in het bos. De regendruppels kletteren op mijn gezicht en de ijle wind blaast me bijna omver. 'Ik ben ook de baas van de donder en de bliksem'. Vlak daarna zie ik een snelle bliksemflits en hoor ik een oorverdovende donderslag. Door de hoge voltage vliegt er een tak van een boom in de brand en valt naar beneden. Ik kan nog net met een schreeuw uitwijken. Harry's stem lacht me gewoon erom uit. Ik grijp met kreunend vast aan een boomstam om niet weggeblazen te worden. Mijn kletsnatte haren plakken aan mijn gezicht. 'Harry houd op!!'gil ik. Dan staat hij plots voor me en duwt me tegen de stam met mijn rug. 'Jij doet wat ik zeg Louis. Jij bent bang voor mij en jij gehoorzaamd mij. Je weet wat anders de consequenties zijn' fluistert hij dreigend in mijn oor. Ik knik beduusd. Verblind door angst en wanhoop. 'Goedzo.. Jij weet niet hoe verstandig dit is. Ontwaak nu maar'.

Ik hap naar adem en open mijn ogen. Ik sta niet meer in een bos maar lig in bed. Ik ben niet nat van regen. Enkel mijn voorhoofd is nat van het zweet. Ik doe een lamp aan en kijk schichtig in me heen. Ik zie Harry nergens. 'Harry doe dat nooit meer.. Ik geef het toe ik ben bang voor je.. was dat wat je wilde horen?'. Ik voel een joude hand op mijn schouder. 'Dat was het inderdaad'. Ik draai me naar hem toe en ga zo ver mogelijk van hem vandaan zitten. Er wellen zich tranen op in mijn ogen. 'Harry je maakte me echt bang net.. doe dat alsjeblieft nooit meer'. Hij gaat iets dichter bij me zitten waardoor ik even moet slikken. 'Je bent enkel bang voor mij als ik dat wil. Van mij hoef je dat nu niet te zijn'. 'Waarom moet ik nou weer net de persoon zijn die je naar het hiernamaals moet brengen? Waarom ik?' snik ik. Harry pakt mijn trillende hand en legt de zijne er tegenaan. Ik voel zijn koude vingertoppen tegen mijn huid. 'Hierom' zegt hij.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

LoveYouu Xxx

Don't let me down|L.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu