Zodra we los raken ben ik niet in paniek zoals ik dat bij onze eerste kus was. Het voelde dit keer veilig en vertrouwd. Alsof mijn harde koude wereld ineens oploste en plaats maakte voor een wereld die door Harry geschapen was. Zonder zwarte ogen, zonder dood en verderf en zonder pijn. Gewoon een klein stukje hemel die niet zo harteloos en gemeen is als de rest. Maar een stukje hemel wat juist vol van liefde zit. 'Ik hou van je' fluister ik. Harry kijkt me verbaasd aan. 'Ja ik heb het gezegd.. ik hou van je.. en het is voor het eerst dat ik zoiets voel maar het is een gevoel waarvan ik niet in paniek raak' zeg ik. Harry zucht even kort en pakt mijn linkerhand stevig vast. 'Zeg maar niets meer Lou.. woorden zijn op dit moment van nutteloze waarde' fluistert hij zacht. Ik begrijp zijn hint en druk weer mijn lippen op de zijne. Vol van passie maar tegelijkertijd vol van verlangen en treurnis.
Harry woelt door mijn haren en duwt me zachtjes achterover. Daar liggen we dan op de stoffige zoldervloer tussen de glasscherven. Heel romantisch als je het mij vraagt. 'Louis ik kan er niet meer omheen.. wil je mijn vriendje zijn?' zegt Harry zo zacht dat je het nauwelijks kan horen. Maar voor mij komen de woorden binnen als toeters en bellen. Helder als kristal. 'Ja natuurlijk' fluister ik terug. Sarah zwerft hier immers nog steeds rond en kan ons makkelijk horen. Harry glimlacht zacht en even lijken zijn zwarte ogen te spreken.
Plots horen we van beneden een harde kreet van Niall. We kijken elkaar even kort aan maar sprinten dan als twee idioten naar beneden naar waar het geluid vandaan komt. Niall schreeuwt vanachter een deur. Ik probeer de deur open te trekken maar hij zit goed op slot. 'Niall hoor je me!?' riep ik door het hout heen. Hij geeft geen antwoord maar het enige wat ik hoor is nog een keiharde schreeuw, nog harder dan de eerste. Ik kijk Harry verschrikt aan. 'Harry ik ga de deur intrappen'. Hij pakt mijn arm stevig vast. 'Louis dit is zeker Sarah's werk, laat mij eerste kijken, ik kan door de deur heen lopen' zegt hij. Ik schud mijn hoofd. 'Nee Harry, Niall is mijn vriend'. Zonder dat Harry nog iets kan zeggen trap ik in 1 beweging de deur open.
Zoals ik al verwachtte ligt Niall daar op de grond met zijn gezicht wat helemaal open gehaald is. Naast hem ligt Liam. Zijn gezicht zit ook onder het bloed en zijn ogen zijn gesloten. Harry knielt bij Liam neer en ik ren naar Niall toe die overstuur in een hoekje is gekropen. 'Niall ik ben het' zeg ik terwijl ik een hand op zijn trillende schouder leg. 'Nee!! Haal haar weg!' gilt Niall terwijl hij zijn handen voor zijn gezicht slaat. Ik deins naar achter. 'Harry wat gebeurd er?' vraag ik. 'Hij is in shock, waarschijnlijk heeft hij Sarah gezien'. 'Hoe kan dat dan?' vraag ik. Harry wijst naar de kapotte spiegel die in duizenden stukjes op de vloer ligt. 'Je kan ons geesten zien door middel van spiegels, wist je dat niet?' vraagt Harry. Ik schud mijn hoofd. 'Nee dat wist ik niet.. maar dat betekend dus dat Liam en Niall jou ook kunnen zien in spiegels'. 'Ja dat kan, Liam is enkel flauwgevallen.. ze zijn verwond doordat Sarah de spiegel liet barsten' zegt Harry.
Ik werp een blik op Niall die inmiddels ingezakt is door de hoge spanning op zijn lijf. 'Harry ze moeten hier weg. Ze moeten naar een ruimte zonder spiegels anders word Niall gek' zeg ik. 'Ze kunnen het beste naar de kelder gaan' zegt Harry. Ik kijk hem vragend aan. 'Een grapje zeker? Dan heb je geluk als ze nog leven als ze wakker worden'. 'Louis dat is de enige plek waar ze niet kan komen. Ze heeft mij daar vermoord' zegt Harry. 'Daar heb je wel gelijk in.. kom we brengen ze daarheen'. Harry laat ze omhoog zweven met zijn handen. Elke hand 1.
Na enkele minuten liggen ze beneden in de kelder. 'Weet je zeker dat ze hier veilig zijn?' vraag ik. Harry knikt. 'Ja dat weet ik zeker'. Ik werp een blik op Niall en Liam die nu tegen elkaar aan liggen. 'Harry ik wil bij ze blijven tot ze wakker worden' zeg ik. 'Ja dat snap ik wel'. We nemen allebei plaats naast hen op de koude vloer. Harry zucht en verstrengelt zijn hand in de mijne. 'Het spijt me dat Sarah je pijn heeft gedaan.. en dat ik je pijn heb gedaan.. en dat Niall en Liam daar ook onder moeten lijden' zucht hij. Ik geef een klein kneepje in zijn hand. 'Het geeft niet Harry.. je bent er nu en je beschermt ons.. je beschermt mij'. Harry draait mijn kin naar zich toe met zijn rechterwijsvinger en voor ik het weet hebben we onze derde zoen bereikt.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------LoveYouu Xxx
JE LEEST
Don't let me down|L.S
FanfictionLouis, Liam en Niall hebben het eindelijk voor elkaar. Ze gaan eindelijk als drie vrienden samen wonen. Ze hebben een huis gekocht wat al een tijdje te koop stond en trekken er vrijwel direct in. Natuurlijk zijn ze alle drie razend enthousiast maar...