12

134 25 5
                                    

T A E H Y U N G


...Seokjin'a. Skąd pamiętam tego chłopaka, tylko skąd..? Ach, tak! Pamiętam, to wtedy on nazwał mnie "leszczem"...


Seokjin : Nohej


Ja: Hej coś sie stało że piszesz?


Seokjin: No tak jakby..


Ja: Czyli co?


Seokjin: Pamiętasz ten obraźliwy komentrz Kook'a?


Ja: Tak..


Seokjin: No właśnie.. On nie był w stanie napisać,dlatego ja pisze. Chciał cie przeprosić za to..


Ja: za TO? Wiesz to drobnostka po tym, jak byłem nieźle załamany psychicznie..


Sekojin: Jejku Taeś..to straszne..


Ja: Tak.. A czemu sie tak martwisz?


Seokjin: Nie to że sie martwię, tylko że to była taka trochę fajna a potem nie fajna historia..


Ja: Opowiesz mi o tym?


Seokjin: Wiec to było tak.


Po waszym spotkaniu i wiesz sam czym ;) to Jungkook był straszliwie w tobie zakochany, to było widać gołym okiem. Ciągle o tobie mówił jaki ty jesteś piekny, jakby to on cię nie całował.. czasami można sie było porzygać,ale jakoś to wszyscy przeżyliśmy..


Ja: "Przeżyliśmy"?Seokjin: Tak. No ja i nasza paczka. A więc kontynuując, ...Pewnego razu Jungkook, jak to zwykle, nieźle nawalił się na imprezie, szczerze to je też. I tak zleciała nam prawie cała impreza.

Ja: Prawie?


Seokjin: No bo z tego co pamiętam, to jeszcze pił dłużej z Jiminem.. I właśnie wtedy razem z nim napisał ten komentarz..


Ja: Och..


Seokjin: Tae, on teraz obok mnie siedzi i przeprasza cię z całego serca. Bo wie, że był debilem do kwadratu, ale mówi, że tego komentarzu to już nie ma.


Ja: No i?


Sekojin: Jak to "no i?" Przeprasza cię a ty to masz w dupie.


Ja: Teraz to ja mam go w dupie jak to on mnie. Jaki z niego facet, że nawet kurwa odezwać się nie może, a ty jesteś jego sekretarką czy coś.


Seokjin: Tae..


Ja: Nie ma Tae. Mam go w dupie i koniec kropka. Nie pisz ,nara.





a/n: tae się wkurzył, ale kook to taki chujek ale errbody luv go i wgl sry że takie krótkie, ale wiem, że sie nie możecie doczekać, co będzie dalej, a nie było to takie oklepane, jak zapewne myśleliście. ;)

Buziaczki <3333

Buziaczki <3333

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
⚠ZAWIESZONE⚠pastel boy |VKOOK|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz