Wychodzimy razem z szpitala i podchodzimy do czarnego BMW. Dobry ma gust Franck. Moje rzeczy wklada do bagażnika a następnie otwiera mi drzwi pasarzera. Dotego ma dobre maniery ale i tak martwi mnie fakt że jade z nieznajomym. Po chwili zatrzymujemy się przy jakiejś jadłodajlni. Wchodzimy do niej.
- Na co masz ochotę ?- pyta Frank
- Nie wiem może na gofry i kawe latte.
- Dobrze poprosimy to dwa razy - mowi do kelnera.
Po chwili dostajemy nasze zamówienia.
- Opowiesz mi coś o mnie?
- Tak jasne. Mmmm nazywasz się Nina Wolker. ....
- A skąd my się znamy?
- Skąd my się znamy? Mmmm znamy się z dzieciństwa niedaleko od siebie mieszkamy i na to że jestem od ciebie niewiele starszy to zawsze razem się bawiliśmy.
- Ile mam lat a ile ty?
- Masz 19 lat a ja 22.
- Skończyłam szkołę ?
- Tak ale jeszcze nie wybrałaś na jaki kierunek studiów chcesz iść.
- Gdzie są moi rodzice? Czemu ty mnie odebrałeś?
- Twoi rodzice mieli wypadek jak byłaś mała. Nawet dobrze ich nie pamietałaś. A twój dziadek dużo pracuje dlatego ja tu jestem.
- Jaka byłam przed... Tym wszystkim?
- Silna, odważna, spontaniczna i miła.
- Czym się zajmuje mój dziadek?
- Prowadzi własną firmę
- Jaką ?
- Tego dokladnie nie wiem.
Przez chwile milczymy. To czego sie dowiedziałam nie jest mi łatwo przyjąć szczegolnie to że nic nie pamiętam. Całkowicie nic.
Postanawiam przerwać tą cisze.
- A czym ty się zajmujesz?
- Studiuję Prawo.
- Mhmm..... Możesz mnie zawieść do .... Domu? - jak to dziwnie brzmi mówiąc dom a tak naprawde nieznane mi miejsce.
- Tak oczywiście. Chodźmy.
CZYTASZ
Czarna Gwiazda
Teen FictionNiby przyjaźń od dawna, ale nie do końca. Niby sie znają już tyle lat, ale czy na pewno. Jedna decyzja zmieniła ich życie o 360 stopni. Czy odnajdą sie w nowej sytuacji?