- Kim jesteś ?
Chłopak jest wysoki. O brunatnych włosach i oczach. Ma niewielki zarost. Na wewnetrznej części przedramienia dostrzegam tatuaż. Jest przystojny.
- Ja?... Jeatem Fran...
- Nie ważne chcę mi się spać.
Zamykam oczy i od razu odlatuje.
***
Budze się z potwornym bólem głowy.
Zaczynam krzyczeć aż wpada do pokoju pielęgniarka.
- Co się stało ?
- Moja głowa. Boli. Strasznie.
- Już ci coś podaje kochanie.
Miła. A może to tylko jedno słowo.
- Co ja tu robie?
- Zaraz przyjdzie do ciebie lekarz.
Wyszła. Po chwili przyszedł jak sądzę lekarz.
- Witaj. Jestem doktor Colins. Prowadzę twój stan zdrowia. Jak się czujesz?
- Lepiej ale co ja tu robię ?
- Nina mia...
- Nina?
- Mhmm panno Efron przeprowadzcie dodatkowe badania na czucie i pamięć. Zrobcie dodatkowe prześwietlenia.
- Dziecko pamiętasz w ogóle coś ? Co kolwiek?
Kręcę tylko przecząco głową.
- Przypuszczam że masz amnezje. Tymczasową lub całkowitą. Ale na postawienie dokładnej diagnozy poczekamy jeszcze na wyniki badań. Tym czasem pojedziesz na badania.
- Czemu tu jestem?
- Mialaś wypadek. Znalazł cię chłopak który ciągle przez ten czas tu przesiadywał. Przypuszczamy że ktoś cie zepchnął z wysokiej góry. Uderzyłaś sie w głowę i od tego pewniw ta amnezja.
- Co to amnezja?
- Utrata pamięci. Przeprowadziliśmy operacje. Wszystko jest już dobrze. Ale zostaniesz u nas przez jakiś czas jeszcze.
- Dobrze a gdzie ten chłopak?
- Nie wiemy. Od wczoraj, od twojego wybudzenia chwilowego, go nie było.
- Dobrze.
- Zajrze do ciebie później.
I wyszedł.
Chłopaku! Gdzie jesteś ?!
CZYTASZ
Czarna Gwiazda
Ficção AdolescenteNiby przyjaźń od dawna, ale nie do końca. Niby sie znają już tyle lat, ale czy na pewno. Jedna decyzja zmieniła ich życie o 360 stopni. Czy odnajdą sie w nowej sytuacji?