4.Bölüm

3.8K 192 11
                                    


Hani böyle rüyan da uçurumdan düşmüşsün gibi aniden uyanırsın ya tam olarak öyle hissediyorum şimdi ne yapacağım nereye gideceğim kime güveneceğim bilmiyorum.

Yine o manzarası güzel bana huzur veren yere geri döndüm deli gibi ağlıyordum ben onu severken ben ona güvenirken o gidip sürtüklerle eğlenmiş beni ya beni bırakıp kötü olduğum halde eğlencesine bakmış.

"pişt yavrum gel biraz eğlenelim ya"

Heh şimdi sıçtın esila!

"Ne diyosun be git başımdan pislik yaklaşma sakın"

"Ooo ashabiyizde demek severim böylesini"

"yaklaşmasana be git! imdaaat! kimse yok muu !"

Pat! küt! aha valla kırdı kafasını ama ne işi var bu malın burda ben ondan kaçıyorum o gelmiş bide yanıma.

"Ne işin var senin burda ya! bırak öldüreceksin adamı!"

Meriç," Gebersin şerefsiz sen kime asılıyosun lan orospu çocuğu !"

kolundan tutup çektim yoksa gerçekten öldürecek yani.

heh kaçtı adam zaten ıyy pislik ne iğrenç insanlar var ya babam olsaydı yanımda biri yan gözle bile bakamıyordu.

Meriç,"Nerdesin lan sen seni arıyorum kac saattir ne işin var burda bu saatte niye haber vermiyosun esila delirtmek mi istiyosun beni korktum lan korktum çok korktum hemde!"

diye kükreyip kolumdan tutup kendine çeker çekmez sımsıkı sarıldı onu ittirip.

"Bırak beni umrunda mıyım sanki hem sen kimsin ya sen kimsin bana hesap soruyorsun beni merak ediyosun sakın bidaha çıkma karşıma nefret ediyorum senden!"

diyip koşarak caddeye indim.

yanımda arabasıyla yavaşladı,

"Esila noldu lan noldu söyle bişey söyle lütfen bin şu arabaya konuşalım lütfen lan hadi !"

"İstemiyorum be git! git! "

off al işte gitmiyo mal dur dur bi dakika ben havalandım mı yaa of meriç ya.

"Gerizekalı! yaa bıraksana benii! ois sapık! öküz! manda! penguen! lanet çocuk! kenafir! kem gözlü yılan! "

"Bu hakaretleri ödeyeceksin küçük hanım"

Hayır yani kapıyı niye kırarcasına kapatıyosun onun suçu ne tek suçlu var o da sensin pis hödük.

" milyonuncu kez soruyorum meriç nereye götürüyorsun beni! "

"Bende milyonuncu kez söylüyorum esila gidince görürsün! "

Ay yok yok valla deliricem tepinmekten konusmaktan yoruldum.

ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

***

Ah evet yumuşak bir yatak oh mis huzurlu mütüş lan bir dakika ah ben nerdiyim salak ben ya.

"Meriiiiiç! nerdesiiin ışık yok burda yaa korkuyoruum! "

"korkma güzelim geldim"

oh sonunda yandı ışıklar, of bide yüzsüz gibi sarılıyor ya öküz.
Meriçi ittirip yataktan kalktım.

"Sakın bidaha bana o iğrenç ellerinle dokunma!"

dedim sonra hemen kapıya koşup aşağı indim.

off lanet olsun kapıyı kilitlemiş piskopat!

"Açsana şunu meriç gitmek istiyorum! nerdeyiz biz ? aç şunu aç!"

"Hiç bir yere gitmiyorsun!"

"Seni şikayet edeceğim beni kaçırdın öküz! Gitmek istiyorum seni istemiyorum ben meriç. seni tanıdığım güne lanet olsun o peşindeki sürtüklere de lanet olsun igreniyorum senden nefret ediyorum...Bırak lütfen bırak dayanamıyorum."

Meriç'in Ağzından

"Neden lan neden! neden istemiyorsun ne sürtüğü söyle, söyle bir anda neden benden kaçmaya başladın ne yaptım lan ne yaptım senibsevmekten başka ne yaptım  esila ben sana aşığım bırakma beni lütfen ne yaptığımı söyle çekip gitme susma bişey söyle lütfen!"

Kapıya sırtını yaslamış hiç birşey söylemeden iç çekerek ağlıyor ve ben ne yaptığımı bile bilmeden ona yaklaşmadan ona sarılıp onun göz yaşlarını silemeden onu öylece izliyorum.

"Esila lütfen ağlama bişey söyle güzelim ne oldu ?"

"Sende aynıymışsın sende yıktın beni bana annenlerin yanına gideceğini söylemiştin ama senin gittiğin yer bi sürtüğün yanıymış!"

deyip ayağa kalktı peki ama nerden öğrendi.

"Esila ben be-"

Suratıma fırlattığı fotoğrafı aldım derya ile öpüşürken bizi çekmişlerdi.

Kim yaptı lan bunu mahvedeceğim bulunca allah kahretsin nasıl affettireceğim bütün güvenini kaybettirdim.

"Esila açıklayabilirim gerçekten göründüğü gibi değil "

"Ne diyosun ya daha neyi açıklayacaksın ! zorla mı öptü seni he bu mu? "

"Evet ve ben hemen onu ittirdim zaten. Gerçekten ben çok pişmanım esila nolur affet güzelim lütfen. "

"Bara da zorla mı götürdü meriç! kendin bile isteye hazırlanıp süslenip gittin o sürtük kızın yanına kendin gittin ve bundan sonra benden uzak dur şimdi aç şu kapıyı "

Ne diyebilirim ki kapıya doğru gidip kapıyı açtım hemen çıktı.

**

"Malsın meriç gece gece kız nasıl gitsin gece olmasa bile niye gonderiyosun be aptalım lan ben aptal!! "

Kapıyı çarpıp çıktım hemen,
her yola baktım gitmiş olması imkansızdı ama nerde lan bu kız.

Esilanın Ağzından

Kapıyı acar acmaz çıktım peşimden de gelmedi yüzü yok çünkü.

Ama ben gece gece nasıl  gideceğim yolda bilmiyorum.

Ana yolda tam 10 dakikadır yürüyorum bir araba bile geçmedi ya tabii bende şans olsa bu öküzü tanımazdım hayatım böyle boktan olmazdı.

Oh be bi tane porsche yaklaşıyor,
elimi öküz gibi salladım ve durdu.

"Imdooot boroookon komsonoz ya morooç yardom-"

gerisi bulanık...

Kısa oldu biliyorum bu seferlik böyle olsun kusura bakmayın vote ve yorum atmayı unutmayın...

Geçmişim (E.A) #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin