Meriç'in AğzındanNeye kızmış ki bu kadar anlayamadım acaba gittiğime mi kızmıştım ama niye kızsın ki ilk defa bir kızı çözemiyorum.
Ben Kendime bile itiraf edemesemde Esila ya deli gibi aşığım ama şu ondan ayrı kaldığım bir haftada çok yanlış bir şey yaptım Dün gece eve gitmedim çok sinirliydi zaten konuşmayacağını biliyordum o yüzden bizim otellerin birinden kaldım onu aklımdan bir saniye bile çıkartamıyorum.
Of allah'ım yine o sürtük kız.
"Meriiiiiç ah bebeğim çok özledim seni o geceyi unutamıyorum bir ara tekrar birşeyler yapalım" dedi ağzını yaya yaya.
Böyle yaptığında ne kadar iğrenç olduğunun farkında mı acaba.
" o geceyi unut bir daha da karşıma Sakın çıkma! " diye tısladım.
Ağlayarak gitti aptal hep param için götümden ayrılmıyorlar.
Başka birini daha görmek istemiyordum arabamı park ettiğim yere gidip okula doğru sürdüm.
Meleğim her zaman ki bankına oturmuş boş boş karşıya bakıyordu çok bitkin duruyordu ne olmuştu ki onu böyle üzen dayanamıyorum onu böyle üzgün görmeye.
Yanına doğru yürümeye başladım o sırada beni aldatan pislik eskiden aşık olduğum ki pişmanım melisa geldi ve ssımsıkı sarıldı tam o sırada esilayla göz göze geldik bir hışımla banktan kalkıp okula girdi.
Gözlerinde nefret,hüzün,acı vardı sanki.
Esilanın Ağzından
Akşam eve gelmemişti nereye gittiğini deli gibi merak ettim.
Sabah kendime önem vermeden makyaj bile yapmadan okula gittim.
Her zaman ki bankıma oturup boş boş bakıyordum.Dalgınlığımdan kurtulup kafamı çevirdiğimde bir kız meriçin boynuna sımsıkı sarılmıştı Neden bilmiyorum ama çok sinir olmuştum Moralim bozuldu bir hışımla kalkıp okula girdim.
Iki dersim vardı bugün ilk dersten sonra diğer dersin hocası hastaymış o yüzden gelmemiş Ben de Okuldan çıkıp eve doğru yürümeye başladım.
Yanımda bir araba yavaşladı camı açınca meriç olduğunu gördüm.
"Hadi gelsene bende eve gidiyorum birlikte gidelim" dedi bi de utanmadan beni çağırıyor sen git de o bir hafta yanında kaldığın sevgilini evine bırak.
"Gerek yok zaten eve gitmiyorum" dedim yüzüne bile bakmadan ilerleyerek o da yavaş yavaş yanımdan geliyordu arabayla.
"Nereye gideceksin esila" dedi.
Of allah'ım niye sesi bile güzel geliyor.
Aman kendine gel esila o kim ki sana nereye gideceğini soruyor." sana ne Sen kimsin ki sana hesap bilgi veya nereye gideceğimi söyleyeyim"
" ne demek sen kimsin lan Başlatma şimdi gideceğin yere bin şu arabaya Esila!"
"Aa gitsene be binmiyorum"
Bi-bir dakika şuan havalandım mı ben öküz ııııığvı off deli ediyor beni bu çocuk.
"Yaa imdaat!! öküz beni kaçırıyor!! Yardım edin taciz ediyorlar yaa!!"
Tamam biraz abartmış olabilirim ama olsundu.
" Eğer o çeneni kapatmazsan söylediğin son şeyi gerçekten yaparım." Dedi uyarı dolu bir sesle ve beni arabaya bindirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişim (E.A) #Wattys2017
Novela JuvenilHayallerinin peşinden giden paramparça ama toparlanmaya çalışan bir kız güçlü fakat bir o kadar da güçsüz. Bütün talihsizlikler onu buluyor hayatı kararıyor. onu o karanlıktan çıkarabilecek sadece bir genç var fakat kendi karanlığından koruyamayacak...