By: MizRobot
Viršelis: Neblogas, savaip traukia. Daugiau ir nebeturiu, ką pridurti.
Aprašymas: Tikrai sudomino, ir turbūt, net jeigu nevertinčiau tavo istorijos, vis tiek jį perskaičiusi suteikčiau istorijai šansą ir perskaityčiau ją. Svarbiausia, kad aprašyme atskleidei pačią esmę - apie ką bus istorija, tekstas buvo rišlus ir intriguojantis.
Istorija: Kadangi įkėlei tik tris dalis, nelabai ir turiu, ką vertinti, dėl to ir pati apžvalga gavosi labai trumpa. Bet dalys ilgos, įdomios, originalios ir turi tikrai gerą pradžią. Tik klausimas: kodėl įkeli tik vieną dalį į mėnesį? Nes aš pati noriu kuo greičiau toliau skaityti šį "wattpad'o" perliuką.
Nustebino, kad istorijos pagrindinis veikėjas - vaikinas, ir viską rašai jo akimis. Bet tai nustebino gerąją prasme, nes tikrai sugebėjai įsikūnyti į vaidmenį, be to, retai tokią istoriją ir surasi wattpad'e, nes rašome beveik vien merginos, ir viskas - moteriškosios lyties akimis. Pati tokias knygas skaityti mėgstu labiau, bet nesiryžtu tokios istorijos rašyti, nes manau, kad nesugebėčiau tinkamai perteikti vaikino jausmų. Dėl to tau didelis pliusas už tai.
Akilas - pats įdomiausias personažas, kokį man tik yra tekę regėti - ir tos istorijos apie jo šeimą, vardą, meilę knygoms ir rašymui... Žinok, taip įdomu buvo. Labiausiai sudomino jo pomėgis stebėti įvairius žmones ir aprašyti tuos, kurie išsiskiria iš minios.
Istorijos dalis tiesiog "surijau" per mažiau, nei pusvalandį. Turi puikų rašymo stilių, ir istorija skaitosi labai lengvai. Deja, kol kas dar ir negaliu pagirti dėl siužeto, nes nelabai kas ir nutiko.
Bet labai patiko pati istorijos idėja apie tai, kaip Akilas tiesiog iškeliavo į nepažįstamą vietą, nepasiėmęs daugiau beveik nieko, tik užrašinę ir rašiklį. Man tai pasirodė ir drąsu, ir įdomu. Rekomenduoju visiems perskaityti šią istoriją.
Pati istorija man atrodo kažkuo paslaptinga, tik negaliu to įvardinti. Galiu pasakyti, kad nieko panašaus dar nesu skaičiusi, bet tai sakau tik gerąja prasme. Tik taip liūdna, kad reikės laukti beveik mėnesį, kol vėl įkelsi naują dalį.
Klaidos: Nėra pas tave jokių klaidų. Tiesiog tobula istorija. Jeigu vieną kitą ir pamačiau, neatkreipiau dėmesio.
Bendras įvertinimas: Iš to, ką kol kas skaičiau, galiu tau duoti tvirtą 10/10. Net neturiu, ką sukritikuoti, o man tai nėra dažna. :D Manau, kad tau kelias iki bestselerio tikrai nebus ilgas, jeigu tik greičiau kelsi naujas dalis, kurių aš tikrai labai laukiu. Įdomu, kokie nuotykiai laukia Akilo.
Net pavote'inau, o aš to niekada nedarau, nebent man istorija tikrai labai patinka (kas paskutinį kartą buvo prieš kokius metus) arba rašo draugė.
Jeigu turi dar kokių nors savo istorijų, kurias norėtum, kad įvertinčiau, būtinai pasiūlyk. :) Tikrai norisi perskaityti daugiau tavo darbų, nes ši istorija tikrai "užkabino". Net neabejoju, kad "užkabins" ir kitos.
Jeigu norite, kad įvertinčiau jūsų istoriją, papraščiausiai komentaruose parašykite jos pavadinimą, ir aš parašysiu jums apžvalgą. Nebūtinai tai reikia daryti "registracijos" skiltyje, tiks ir prie bet kurios apžvalgos. :)
YOU ARE READING
Vertinu jūsų istorijas
RandomTai paprasčiausiai vieta, kur vertinsiu jūsų istorijas. Užtenka savo istorijos pavadinimą parašyti komentaruose, arba atsiųsti man asmenine žinute, ir aš, perskaičiusi istoriją, parašysiu nuomonę apie ją. Pasiūlyta istorija nebūtinai turi būti tavo...