By: SlaptaGerbeja
Viršelis: Tikrai labai gražus.
Aprašymas: Kad nėra ką komentuot bei kritikuot, nes čia tik poezijos knyga. Tu tą ir paminėjai, daugiau nieko ir nereikia.
Istorija: Labiausiai patiko "Naktis" ir "Sapnas Realybėje". Šie du poezijos kūriniai man buvo gražiausi. Tavo darbai - nuoširdūs ir tikrai lengvas skaitalas, nors gaila, kad nėra jokios užslėptos "gilios minties". :(
Norėtųsi, kad darbeliai būtų šiek tiek ilgesni. "Ruduo" pasirodė labai vaikiškas. "Dream" - kažkoks be logikos. Su ta rožine suknele, man atrodo, nusivažiavai į lankas, nes man pasirodė, kad jai ten ne vieta ir ji tikrai ne į temą.
Arba esi dar labai jauna, arba neseniai pradėjai rašyti poeziją ir nesi patyrusi šiame žanre. Tavo darbai man labiau primena eilėraščius. Bet nenustok rašyti, ir su laiku tikrai pradėsi tobulėti. Na, be to, tikrai yra jaunų skaitytojų, kurioms tavo darbai turėtų būti prie širdies.
O ir šiaip tavo eilėraščiai visai gražūs, lengvai skaitosi. :)
Be to, noriu tau padėkoti, nes pati man davei mintį pradėti kurti poeziją. Nežinau, ar greitai tai įgyvendinsiu, bet namie pilna mano sąsiuvinių su poezija, kurių aš niekam dar nerodžiau.
Klaidos: Matėsi kelios, manau, padarei per neapdairumą ir paprasčiausiai nepasitikrinai.
Bendras įvertinimas: Skirsiu 7/10. "Neužkabino" manęs, kaip turėtų poezija. Jau paaiškinau viską, ką turėtum patobulinti.
Apgailestauju, kad tokia trumpa apžvalga, bet nelabai ir turiu, ką pasakyti, nes tavo darbas irgi nedidelės apimties, o paaiškinau viską, ką turėtum žinoti.
Parašykite komentaruose savo rekomenduojamos perskaityti istorijos pavadinimą, ir aš jai sukursiu apžvalgą. :) Nebūtina pavadinimą rašyti prie "Registracijos" - tai galite padaryti ir bet kurios apžvalgos komentaruose. :)
ESTÁS LEYENDO
Vertinu jūsų istorijas
De TodoTai paprasčiausiai vieta, kur vertinsiu jūsų istorijas. Užtenka savo istorijos pavadinimą parašyti komentaruose, arba atsiųsti man asmenine žinute, ir aš, perskaičiusi istoriją, parašysiu nuomonę apie ją. Pasiūlyta istorija nebūtinai turi būti tavo...