By: Eglala
Viršelis: Tikrai tinka tavo istorijai. Visai neblogas, bet aš viršelius retai ir kritikuoju.
Aprašymas: Rišlus tekstas, atskleidei, apie ką bus istorija, pakankamai suintrigavai. Puikus aprašymas. :)
Istorija: Nieko panašaus nesu skaičiusi wattpad'e. Ta prasme, čia buvo pirmoji mano skaityta istorija "Paranormal" skyriuje. Ir buvo ji tikrai gana įdomi. Man patiko istorijos tema - apie tai, kad Kristina gali matyti vaiduoklius, demonus ir poltergeistus, dėl to jai tenka kentėti kitų žmonių patyčias.
Labai patiko ir Astros bei Viktorijos veikėjai. Irgi norėčiau turėti tokias drauges, su kuriomis galėčiau leistis į nuotykius ir jomis pasitikėti. Padėjo ir tai, kad jos labai skirtingos asmenybės. O iš Kristinos mamos tai "prisižvengiau", nes man ji primena tokią "nučiuožusią" senelę, kuri pernelyg ja rūpinasi, nors Kristinai jau 20 metų.
Tikrai gerai moki kurti intrigą. Dabar, kai žinome, kad Kristiną medžioja kita žmonių su gebėjimais giminė, negana to, pasirodė jos senelė, kurios Kristina gyvenime nebuvo mačiusi, tikrai smagu skaityti. Dar labai įdomu, dėl ko mirė Ema (kadangi ji to neprisimena), ir kodėl ji dar neiškeliavo į Anapusinį Pasaulį. Taip pat man atrodo, kad Mindaugas galbūt yra tos blogosios giminės narys, nes net pati Kristina nujaučia, kad jis nėra vienas iš gerųjų veikėjų.
Dėl šių intrigų tiesiog neįmanoma atsitraukti nuo istorijos, ir tikrai lauksiu tolimesnių dalių.
Nors negaliu pasakyti, kad tau nėra kur tobulėti. Pati pastebėjau, kad tavo istorijoje tikrai trūksta pagrindinių veikėjų vaikinų. Taip, yra Tomas, bet jį retai pamini, o dabar atsirado Mindaugas, bet jis irgi nėra artimas Kristinai.
Mano nuomone, jeigu Kristina turi drauges Astrą ir Viktoriją, ji galėtų turėti ir draugą vaikiną. Tai galėtų būti ir Tomas, bet deja, įtariu, kad jis nėra toks geras žmogus, kokiu apsimeta, nes net ir aklas suprastų, kad jis kažkaip susijęs su Emos mirtimi.
Galėtum sukurti naują vaikino personažą, ir jį paversti Kristinos draugu arba vaikinu. Nes mano nuomone, istorijoje turi būti po truputį visko - ir nuotykių, ir intrigos, ir draugystės, ir meilės. Tai tikrai tavo istoriją padarytų įdomesne. :)
Klaidos: Nebuvo jų labai daug, bet jos buvo tokios... "žioplos". Pavyzdžiui, man pasirodė keista, kad žodį "butas" rašai "būtas". Ir žodį "giliai", kaip pavyzdžiui, dažnoje frazėje "giliai įkvėpiau", rašai "gyliai". Šią klaidą rašytojos wattpad'e daro dažnai, ir aš tai aiškinau jau praeitoje apžvalgoje, bet pakartosiu ir vėl.
"Gyliai" - nuo žodžio "gylis" (kaip, pavyzdžiui, vandens gylis, be to - tai yra daiktavardis, būdvaržio "gyliai" net nėra lietuvių kalboje. Yra nebent daiktavardis "gyliai", kaip vandens gyliai). Tikiuosi, supratai kažką. :D
Dar viena dažna klaida, kad kartais žodžių galūnėse pamiršti nosines raides arba uždedi jas ten, kur nereikia. Paaiškinti nosinių rašybą tikrai yra paprasta, ir net neabejoju, kad po mano paaiškinimo čia klaidų nebedarysi.
Jeigu tavo rašomas žodis yra galininko linksnio (atsako į klausimą ką?) arba atsako į klausimus, kurie patys galūnėse turi nosines (pvz.: kurį? kurią? kokią? kokį? kelintą? ir t.t..), tada žodžio galūnėje reikėtų nepamiršti ir nosinės raidės. Tad jeigu nesi tikra, ar reikia nosinės, ar ne, pabandyk išsikelti savo žodžiui klausimą.
Tiesa, yra ir kelios išimtys, pavyzdžiui, žodis "truputį", kuris atsako į klausimą kiek? Šią klaidą pastebėjau ne pas tave, bet pas rašytoją, kurios istoriją šiuo metu skaitau ir netrukus įvertinsiu. Tas pats ir su žodžiais, kurie atsako į klausimą ko?, kai kuriais, atsakančiais į klausimą kieno? Yra ir daugiau išimčių, tik šiuo metu visko neprisimenu, be to, ir taip išsiplėčiau. Apie tai gali paskaityti: http://lietuvi.blogas.lt/balses-a-e-i-u-zodziu-galunese-42.html (uždėčiau hipersaitą, bet wattpad neleidžia).
Taip pat neretai ir praleidi kablelius ar prikaišioji jų ten, kur jų neturėtų būti. Pamiršti kableliais išskirti ir vienarūšes sakinio dalis (kai keli žodžiai iš eilės atsako į tuos pačius klausimus), ir sudėtinius sakinius, ir išplėstines sakinio dalis, pavyzdžiui išplėstinius pažyminius.
Bendras įvertinimas: Tavo istorijai skiriu 8,5/10, nes buvo klaidelių, ir norėjosi didesnės veikėjų įvairovės. Vis dėlto tavo darbas man tikrai patiko, buvo daug geresnis, nei "Ketvirtieji metai". Tikrai siūlau visoms merginoms, besidominčioms vaiduokliais ar paranormaliais reiškiniais, paskaityti tavo istoriją.
Jeigu norėtum, kad įvertinčiau ir kitus tavo darbus, nebijok paprašyti. :)
Parašykite komentaruose savo rekomenduojamos perskaityti istorijos pavadinimą, ir aš jai sukursiu apžvalgą. :) Nebūtina pavadinimą rašyti prie "Registracijos" - tai galite padaryti ir bet kurios apžvalgos komentaruose. :)
ESTÁS LEYENDO
Vertinu jūsų istorijas
De TodoTai paprasčiausiai vieta, kur vertinsiu jūsų istorijas. Užtenka savo istorijos pavadinimą parašyti komentaruose, arba atsiųsti man asmenine žinute, ir aš, perskaičiusi istoriją, parašysiu nuomonę apie ją. Pasiūlyta istorija nebūtinai turi būti tavo...