Naujųjų Amžių Pabaiga: Beveidžių sukilimas

117 10 8
                                    

By: corneliapcr

Viršelis: Tokio originalaus kol kas dar nemačiau... Na, nebuvo jis labai gražus, bet tikrai patraukė akį, ir atrodė toksai "deep". Žiauriai patiko.

Aprašymas: Sugebėjai perteikti istorijos esmę. Ir man labai patiko, kad kiekvieną sakinį parašei kitoje eilutėje ir jie visi turėjo skirtingą mintį. Sugebi sukurti intrigą. Klaidų irgi nebuvo. 

Taip pat man labai patinka mokslinės fantastikos žanras, bet, deja, šiuolaikinės paauglės mieliau renkasi Siaubo, Romanų, Fantastikos ir Fanfiction žanrus, ko aš iš tiesų nesuprantu. Deja, dėl to ir turi mažiau peržiūrų. :( Nors jeigu pratęsi, mano nuomone būsi verta ir daugiau. :)

Istorija: Nuvylė, kad įvertinti davei tik keturias dalis, o pirma išvis buvo trumputėlis prologas. Tiesa, tas pats buvo ir su "Ilgo kelio iki bestselerio" autore, bet ten dalys buvo ilgesnės, ir, mano nuomone, šiek tiek įdomesnės. 

Bet tai nereiškia, kad man nepatiko tavo istorija - anaiptol. Kaip tik mane labai sudominai! Žiauriai mėgstu istorijas apie apokalipsę, o tu parašei apie ją ištvėrusių žmonių gyvenimus. Ir labai įdomiai sugalvojai apie tą Toreną, taip pat labai sudomino šios tvirtovės ypatumai ir taisyklės. Patiko ir Niko bioninės rankos. :D

Deja, siužeto daug dar nebuvo... Kol kas nelabai kas ir nutiko, tik papasakojai apie ateities tvirtovę, Niko ir Sarinos draugystę bei karinę tarnybą, naujoką, paslaptingą įvykį su traukiniais ir deguonies filtro sprogimą. Galiu pasakyti, kad pradžia nebloga, bet kažko trūksta. Perskaičiusi tavo sukurtą pradžią pagalvojau, kad neišsisaugočiau tavo istorijos ir nelaukčiau kitų dalių.

Vienas iš dalykų, kurių pasigedau - daugiau veikėjų. Ir ne bet kokių, o pagrindinių. Kol kas tu turi tik Niką ir Sariną. Galėtum vienam iš jų sukurti brolio ar sesės personažą. Arba surasti kokį vaikiną Sarinai, tai tikrai pritrauktų didesnę skaitytojų auditoriją.

O kol kas manau, kad dalykas, kurio istorijai labiausiai trūksta - daugiau dalių, veiksmo. Ir reikėtų pasistengti sukurti didesnę intrigą, kad pamažu skaitytojams vis aiškėtų, koks ten per perversmas vyksta (nes pati norėčiau tai sužinoti).

Ir taip rašai trumpas dalis, tad jeigu skirtum kiekvieną dieną bent po pusvalandį rašymui, drąsiai pavyktų sukurti 2-4 dalis per savaitę. Nėra nieko, kas skaitytojams patinka labiau, negu aktyvi rašytoja, o tavo atveju, šiuo metu turbūt vienintelis istorijos trūkumas - dalių skaičius. Bet neskaitant šito, man tavo istorija labai patiko. :)

Klaidos: Vos viena kita, manau, kad padarytos per neapdairumą.

 Vienintelė klaida, kurią, manau, darai sąmoningai, pati nesuvokdama, kad kažkas ne taip, yra tavo dialoguose. Pastebėjau tą patį ir dar dažniau besikartojant antroje tavo istorijoje "Tylūs Kuždesiai", kurios apžvalgą parašysiu rytoj. Nemoku tinkamai paaiškinti, tai parodysiu porą pavyzdžių:

- Apie ką galvoji?, - paklausia Niko, nes kurį laiką tylėjau. 

- Miaaau!, - mažytis katinas glaustosi man prie kojų.

Klausyk, kur tu matei tris skyrybos ženklus vienoje vietoje? Lietuvių mokytoja tikrai išbartų už tai. 

Esmė tame, kad jeigu dialogą baigei klaustuku arba šauktuku, prieš brūkšnį nereikia jokio papildomo kablelio, kuriam tikrai čia ne vieta. 

Bendras įvertinimas: Tavo istorijos pradžiai skiriu 8/10. Tikrai siūlau ją perskaityti visiems mokslinės fantastikos megėjoms, nes šio žanro istorijų wattpad'e yra vos virš 20. Dešimtuko negavai dėl to, kad kol kas esi įkėlusi tik keturias dalis, ir manęs istorija nesudomino taip, kaip tikėjausi.

 Be to, man ta tavo dažnai daroma klaidelė tikrai trukdo skaityti. Na, dabar žinosi. :)

Nors manau, kad atsirastų skaitytojų, kurie tau gal skirtų ir aukštesnį įvertinimą. Gali būt, kad čia tik aš tokia griežta. :D Vis tiek manau, kad turėtum pratęsti šią istoriją. Palyginus su kitom wattpad'e, ji tikrai yra gana nebloga.

Rytoj įkelsiu kitos tavo rašomos istorijos apžvalgą. Jeigu norėsi, kad pavertinčiau dar kurią nors tavo istoriją, nebijok man pasiūlyti. :) Mėgstu skaityti, ir dar viena istorija man tikrai nepakenks. 

Parašykite komentaruose savo rekomenduojamos perskaityti istorijos pavadinimą, ir aš jai parašysiu apžvalgą. :) Nebūtina pavadinimą rašyti prie "Registracijos" - tai galite padaryti ir bet kurios apžvalgos komentaruose. :)

Vertinu jūsų istorijasDonde viven las historias. Descúbrelo ahora