By: Brashkyte
Nemažai kritikos. Jeigu jos nemoki priimti, neskaityk!
Viršelis: Nors ir negaliu pasakyti, kad traukia akį, bet taip pat negaliu ir skelbti, kad jis negražus. Toks visai vidutiniškas.
Aprašymas: Tavo aprašymas labiau priminė istorijos pirmą dalį, negu aprašymą. Jis ne tik buvo "perspaustas" (turiu omeny, kad prirašei pernelyg daug kavinės detalių), bet ir turėjo nemažai klaidų. Matau, kad nelabai pati suvoki, kas yra aprašymas ir koks jis turėtų būti, taigi paaiškinsiu.
Tavo istorijos aprašymas turėtų būti trumpas, rišlus tekstas, atskleidžiantis istorijos temą. O ne kavinės aprašymas su vaikino pasirodymu paskutiniuose sakiniuose.
Toks dalykas, kaip tarpas, atrodo, pas tave išvis neegzistuoja. Gal ir sąmoningai darai šią klaidą, bet patikėk, ji tikrai rėžia akį, ir po tavo aprašymo aš galvojau "dieve, nejaugi turėsiu skaityti tokią istoriją...".
Istorija: Pati mintis buvo tikrai įdomi, juo labiau, kad mėgstu skaityti įvairias meilės istorijas. Bet... Neegzistuojantys tarpai ir klaidos labai trukdė skaityti.
Taip pat Dotė atrodo tokia nučiuožusi. Tau neatrodo keista, kad ji susipažino su blondinu, kai gulėjo ant kavinės grindų? Taip pat man nepatinka skaityti jų nuolatinio žodžiavimosi bei visiškai nejuokingų "bajerių", be kurių nieko daugiau ir nėra dialoge.
Nežinau, gal jaunesnėm mergaitėm tai patinka, bet man tai neįdomu tokias sapaliones skaityt. :D
Atrodo, kad pas tave toks dalykas, kaip pastraipos, išvis neegzistuoja. Kai pradedi dėstyti kitą mintį, turėtum ją rašyti kitoje pastraipoje. Per "Wattpad" neužtenka rašyti kitoje eilutėje, toliau nuo krašto, bet ir eilutę reikėtų praleisti.
Siužeto negaliu pagirti ar išniekinti, nes kol kas esi įkėlusi tik porą istorijos dalių.
Skaitydama antrą dalį, prisipažinsiu, visiškai nesupratau, kas vyksta. Nebuvo jokios romantikos (kaip ir visoje likusioje istorijoje, nors pasirinkai romano žanrą). Be to, atrodo, kad Dotė įsimylėjo blondiną jau po pirmo skyriaus!
Bet ne tai buvo didžiausia problema. Šokinėji nuo vienos minties prie kitos (pvz., pirma kalbėjai apie "Penkiasdėšimt Pilkų Atspalvių", o kitoje pastraipoje Titas ginčijasi su Dote dėl jos vardo).
Pernelyg skubi - antroje dalyje, aš nežinau, ar tu kažką praleidai, ar čia jau įvykiai vyksta "po metų" (jeigu taip, tai reikėjo paminėti dalies pradžioje), bet Dotė ne tik įsimylėjusi Titą, jie jau ir spėję beveik geriausiais draugais tapti, bet taip pat pasirodo - Titas homoseksualas ir turi kažkokį vaikiną, o jie dar ir susipykt spėja.
Juo labiau, kad nėra tikėtina, kad visa tai būtų spėję nutikti - juk iškart po jų susitikimo, Dotė grįžta namo, ir tada eina į parduotuvę, kurioje ir vyksta visas antros dalies veiksmas!
Čia ne tik kad nėra logikos, bet ir visiška nesąmonė. Neįsižeisk, bet tavo istorija (ar bent jau ta jos dalis, kurią esi įkėlusi) man visiškai nepatiko! Tavo vietoje pirmiausiai perrašyčiau visą pirmą dalį bei aprašymą, pataisyčiau ne tik rašymo stilių (matosi, kad daug patirties čia neturi), bet ir ištaisyčiau visas klaidas, sudėčiau tarpus.
Antrą dalį išvis pašalint reikia. Rašyk iš naujo, dėstyk įvykius nuosekliai, nešokinėk ir niekur neskubėk.
Klaidos: Jau paminėjau tavo darytas klaidas, bet pakartosiu ir vėl. Tarpai pas tave - nykstanti rūšis, nemažai rašybos ir skyrybos, sakinių strūktūros klaidų.
Tiesa, jų buvo mažiau, nei neseniai mano įvertintoje istorijoje "One Day I Tell You". Gali perskaityti ir tą apžvalgą, jeigu bus noras.
Paprasčiausiai tau dar teks tik ateityje susidraugauti su lietuvių kalba. :)
Bendras įvertinimas: Tau skirsiu 4/10. Viršelį ir mintį turi, bet tavo vietoje viską rašyčiau iš naujo. Tikiuosi, kritika tavęs neįžeidė, bet ji buvo pagrįsta. Linksiu sėkmės taisyme. :)
Parašykite komentaruose savo rekomenduojamos perskaityti istorijos pavadinimą, ir aš jai sukursiu apžvalgą. :) Nebūtina pavadinimą rašyti prie "Registracijos" - tai galite padaryti ir bet kurios apžvalgos komentaruose. :)
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Vertinu jūsų istorijas
РазноеTai paprasčiausiai vieta, kur vertinsiu jūsų istorijas. Užtenka savo istorijos pavadinimą parašyti komentaruose, arba atsiųsti man asmenine žinute, ir aš, perskaičiusi istoriją, parašysiu nuomonę apie ją. Pasiūlyta istorija nebūtinai turi būti tavo...