By: FrozenBird
Viršelis: Man jis labai patiko. Ir paslaptingas, ir tamsus, ir gražus - kaip ir tavo istorija. :)
Aprašymas: Tai buvo vienas iš ilgiausių aprašymų, kokius esu skaičiusi wattpad'e. Bet mano nuomone, kuo ilgesnis ir išsamesnis (tiesa, jeigu tik intriguojantis), tuo geresnis yra aprašymas. O tavo aprašymas mane labai sudomino.
Jis buvo kartu ir paslaptingas, bet tuo pačiu atskleidei ir istorijos temą. Net jeigu nerašyčiau apžvalgos tavo knygai, vis tiek jį perskaičiusi norėčiau skaityti toliau.
Dar labiau mane nustebino, kad esi vaikinas. Ne dėl to, kad manyčiau, jog vaikinai negali rašyti, anaiptol - kaip tik mano mėgstamiausi rašytojai visi yra vyrai, kaip Melvin Burgess, Kevin Brooks ir Stephen King. Tiesiog niekada prieš tave nebuvau radusi nei vieno vaikino wattpad'e. Norėjau čia pamatyti ir jūsų darbų, nes rašote visiškai kitaip, negu merginos. Dėl to labai džiaugiuosi, kad radau tave.
Istorija: Perskaičiusi aprašymą tikėjausi, kad istorija bus labai gera. Ir nesuklydau - tokios originalios ir įdomios istorijos dar nesu skaičiusi. Ir tavo rašymo stilius man labai patiko. Dalys buvo ilgos, išsamios ir įdomios.
Tiesa, labai nustebau, kad tavo istorijos pagrindinė veikėja yra Doloresa, t.y. mergina, kai pats esi vaikinas. Stebina, kad taip puikiai istorijoje sugebi perteikti merginos jausmus. Pati nemanau, kad man pavyktų rašyti istoriją iš vaikino P.O.V..
Skaitant visada tvyrojo labai tamsi energija, galėjau pajusti įtampą, mirtį ir visada turėjau nuojautą, kad nutiks kažkas blogo. Taip pat sugebėjai ir įpinti šiek tiek meilės - skaitytojai matė, kad Doloresa ir Sebastianas yra įsimylėję, o tuo pačiu metu Doloresa irgi niekaip negalėjo atsikratyti jausmų Demetrijui. Tikrai gebi kurti intrigą.
Pačios istorijos mintis, mano nuomone, labai originali, nes nieko panašaus dar nesu skaičiusi. Labai patiko ir tavo nuolatinis šokinėjimas laiku, be to, nuolat rašydavai taip, kad buvo sunku suprasti, ar Doloresa sapnuoja, ar viskas vyksta realybėje.
Patiko ir tai, kad rašydavai ir iš kitų veikėjų, ne tik Doloresos, P.O.V.. Didelį įspūdį paliko ir "deep" frazės, kurias pridėdavai kiekvienos dalies pradžioje. Taip pat dar pliusas tau ir už nerealų pristatomą klipą.
Mano įspūdžiai skaitant istoriją buvo tik patys geriausi. Pati tikrai galėčiau daug iš tavęs pasimokyti. Jokiu būdu nenustok rašyti, nes tokių rašytojų, kaip tu, tikrai trūksta.
Net nepagailėjau vote'ų, kai aš beveik niekada nebalsuoju už istoriją, nebent ji palieka tikrai didelį įspūdį. O šis tavo darbas vertas tikrai daugiau peržiūrų, balsų ir komentarų.
Liūdna, kad mirė Sebastianas, ir kad Doloresa jį įsileido. Tikrai gaila, kad taip nutiko, bet tai istoriją pavertė dar įdomesne ir intriguojančia. Taip ir norisi, kad pratęstum ją kuo greičiau.
Nekantrauju rytoj perskaityti ir parašyti apžvalgą kitai tavo istorijai - "Kritusių Angelų Giesmei". Lauksiu ir kitų tavo darbų, o kol kas rekomenduoju visiems perskaityti "Įsileisk mane".
Klaidos: Su klaidom jau kiek liūdnesnis reikalas. Daug praleistų kablelių, ir įvairių rašybos klaidų. Bet kadangi jau septynis metus gyveni užsienyje, tai suprantama. Bet esu jų mačiusi ir daug daugiau kitose istorijose. O kadangi buvo jų nemažai ir įvairių, tai negaliu tau ko nors ir pataisyti. Tik pastebėjau, kad dažnai pamiršti nosines žodžių galūnėse. Tuo tarpu rašymo ir sakinių stilistikos klaidų nepastebėjau.
Bendras įvertinimas: Nors klaidos tikrai krito į akis, širdis tiesiog neleidžia šiai nuostabiai istorijai parašyti mažiau, nei 10/10. Tikrai esi vertas pagyrų. Kol kas dar nėra tekę skaityti ko nors taip originalaus ir traukiančio akį. Nekentrauju perskaityti ir kitus tavo darbus. :)
Parašykite komentaruose savo rekomenduojamos perskaityti istorijos pavadinimą, ir aš jai sukursiu apžvalgą. :) Nebūtina pavadinimą rašyti prie "Registracijos" - tai galite padaryti ir bet kurios apžvalgos komentaruose. :)
KAMU SEDANG MEMBACA
Vertinu jūsų istorijas
AcakTai paprasčiausiai vieta, kur vertinsiu jūsų istorijas. Užtenka savo istorijos pavadinimą parašyti komentaruose, arba atsiųsti man asmenine žinute, ir aš, perskaičiusi istoriją, parašysiu nuomonę apie ją. Pasiūlyta istorija nebūtinai turi būti tavo...