By: GabijaVara
Viršelis: Coveris manęs visiškai nesužavėjo. Bet pasiskųsti irgi neturiu kuo. Kai pamatai aprašymą, išvis viršelis nebesvarbus, nes tikrai suintrigavai.
Aprašymas: Skaityti buvo labai įdomu. Ir sudomino, ir atskleidė, apie ką bus istorija, pačią esmę - Skarlet norą išsilaisvinti iš kupolu saugomo miesto. Nebuvo jokių klaidų, rišlus tekstas, ir, manau, suintriguotų bet kokį ir bet kurio žanro skaitytoją. Nesistebiu, kad pati istorija turi tiek daug peržiūrų ir votes.
Istorija: Pati idėja primena serialą "Po kupolu", kurio iš tiesų pati nelabai ir žiūrėjau. Bet čia visi panašumai ir baigiasi. Iš pradžių labai nenorėjau skaityti tavo istorijos, nes ji turėjo 80 dalių, ir man atrodė, kad tikrai per daug apsikroviau, nes turiu perskaityti dar daugybę kitų istorijų ir jas įvertinti. Bet viską suraičiau per vieną dieną, nes buvo tikrai įdomu skaityti, dalys neilgos, daug dialogų ir viskas lengvai skaitėsi.
Rašai tiesiog nuostabiai ir rašymo stilius pas tave labai geras. Viską sugebėjai perteikti labai originaliai, net neįsivaizdouju, kaip turi tokių originalių idėjų. Istorijoje buvo ir fantastikos, ir veiksmo, ir romantikos. Neturiu net prie ko prisikabinti.
Ypač patiko Konoro ir Skarlet užsimezgusi meilės istorija; net per patį įvykių įkarštį tu sugebėjai įpinti ir šiek tiek romantikos. Nors man asmeniškai pasirodė, kad geriau Skarlet būtų buvusi su Džordžu, nes per Konorą žuvo pusė Skarlet komandos, kartu vos nemirė ir Hanteris. Pati tikrai neatleiščiau Konorui už tokią išdavystę. Tiesa, galiausiai jis atėjo į protą.
Bet vis tiek liūdna, kad Džordžui, kuris buvo taip įsimylėjęs Skarlet, nesukūrei laimingos pabaigos, o palikai vienišą...
Kiekvienas tavo parašytas skyrius buvo įdomesnis už kitą. Nežinau, kaip tu tai sugebi. :D Tik liūdna buvo, kad tiek daug mirčių, nors ir pati suprantu, kad tokioje istorijoje, kaip tavo, jų ir turi būti daug, nes tai istorija apie maištavimą ir bandymą pasipriešinti K.Y.G.S. sistemai, taip pat ir pabėgimą.
Pati galėčiau daug ko iš tavęs pasimokyti.
Klaidos: Pas tave jų beveik nebuvo, o jeigu ir radau kelias, jos tikrai netrukdė skaityti. Skyrybos ir rašymo struktūros klaidų išvis nepamačiau, nebent kelias rašybos klaideles. Ir tos, manau, per neapdairumą. Tiesiog gal nepakankamai gerai patikrinai, prieš paskelbdama dalį. Pas mane turbūt tų klaidų vis tiek daugiau už tave. :D
Vienintelė klaidelė, kurią pastebėjau pas tave nuolat besikartojant, tai žodis "kolidorius". Iš tikrųjų reikėtų rašyti "koridorius" (patikrinau). Daugiau jokių besikartojančių klaidų tikrai nebuvo.
Bendras įvertinimas: Šiai nuostabiai istorijai skiriu 10/10. Labai džiaugiuosi, kad radau tokią nuostabią istoriją wattpad'e - ji turbūt buvo geriausia iš visų iki šiol mano skaitytų. Kai nebūsiu tokia apsikrovusi, būtinai perskaitysiu ir kitas tavo istorijas.
Visai tikiu, kad ateityje tapsi rašytoja, ir išleisi ne vieną bestselerį. Labai norėčiau, kad pasiūlytum ir daugiau savo istorijų. :)
Parašykite komentaruose savo rekomenduojamos perskaityti istorijos pavadinimą, ir aš jai parašysiu apžvalgą. :) Nebūtina pavadinimą rašyti prie registracijos - tai galite padaryti ir bet kurios apžvalgos komentaruose. :)
YOU ARE READING
Vertinu jūsų istorijas
RandomTai paprasčiausiai vieta, kur vertinsiu jūsų istorijas. Užtenka savo istorijos pavadinimą parašyti komentaruose, arba atsiųsti man asmenine žinute, ir aš, perskaičiusi istoriją, parašysiu nuomonę apie ją. Pasiūlyta istorija nebūtinai turi būti tavo...