By: Crazy7Angel
Viršelis: Tinka tavo istorijai, bet man labai nepatinka tas raudonas šriftas. Jis ir sunkiai įskaitomas, ir prastai žiūrisi (bent jau man).
Aprašymas: Kadangi čia poezijos knyga, ir tu tą ir parašei, daugiau nieko ir netrūksta.
Istorija: Prieš tai teko rašyti apžvalgą kitai poezijos knygai, ir aš rašytojai pasakiau, kad ten tik eilėraštukai. O pas tave - tikra, su gilia mintimi poezija, kuri nuo pat pirmos eilutės palietė mano širdį ir visiškai pakerėjo.
Sunku buvo suprasti, apie ką rašai (taip ir turėtų būti), be to, beveik visi eilėraščiai buvo liūdni. Sprendžiant iš tavo darbų, spėju, kad tau tenka išgyventi mylimo žmogaus mirtį (gal net ne vieno). Matau, kad tau sunku ne tik su tuo susitaikyti ir judėti toliau, bet ir nuolat aplanko mintys apie mirtį.
Linkiu tau stiprybės, ir prašau, kad nenustotum rašyti - tavo poezija ne tik graži ir jausminga, bet ir naudinga tau pačiai, kadangi rašymas - pati puikiausia vieta jausmams išlieti. O tu nusipelnei daug daugiau peržiūrų ir balsų, tad jeigu tarp mūsų yra poezijos mėgėjų, ar šiaip merginų, ieškančių jausmingo skaitalo, kviečiu jas perskaityti tavo knygą. :)
Klaidos: Gal ir buvo viena kita, bet neatkreipiau į jas jokio dėmesio, nes buvo taip įdomu skaityti.
Bendras įvertinimas: Už savo nuostabią poeziją tikrai nusipelnei 10/10! Nekantrauju pamatyti sekančių "Let's Talk About Nothing" dalių, ir būtinai pranešk, jeigu nori, kad įvertinčiau kokią kitą tavo istoriją. :) Įdomu, ar istorijas rašai taip pat gerai, kaip ir poeziją.
Apgailestauju, kad vėl išėjo tokia trumpa apžvalga... Tiesiog neturėjau ką sukritikuoti, nes tavo istorija - puiki.
Parašykite komentaruose savo rekomenduojamos perskaityti istorijos pavadinimą, ir aš jai sukursiu apžvalgą. :) Nebūtina pavadinimą rašyti prie "Registracijos" - tai galite padaryti ir bet kurios apžvalgos komentaruose. :)
YOU ARE READING
Vertinu jūsų istorijas
RandomTai paprasčiausiai vieta, kur vertinsiu jūsų istorijas. Užtenka savo istorijos pavadinimą parašyti komentaruose, arba atsiųsti man asmenine žinute, ir aš, perskaičiusi istoriją, parašysiu nuomonę apie ją. Pasiūlyta istorija nebūtinai turi būti tavo...