One Day I Tell You

81 9 11
                                    

By: Trypaloski

DAUG KRITIKOS. JEIGU NEMOKI JOS TINKAMAI PRIIMTI, NESKAITYK.

Viršelis: Jis gražus, bet tu padarei klaidą. Ne tik viršelyje, bet ir pavadinime. Future simple laikas anglų kalboje turi dar ir pagalbinį žodelį, tavo atveju - praleistą "will". 

Tikrai siūlau išsitaisyti, nes dar suprantu, kai aprašyme ar istorijoje yra klaidų, bet pavadinime? Rimtai?

Aprašymas: Oho. Dar tokio trumpo nesu mačiusi (vos pusantros eilutės). Nepaisant to, kad ten dar buvo klaidų, jis ir neatskleidė, apie ką bus istorija. Visiškai pamiršai paminėti, kad Zayn sugrįš į herojės gyvenimą, nes apie tai vien ir buvo tavo knyga.

Istorija: Kažkaip visai nenustebau, kai pamačiau, kad visa tavo istorija rutuliuojasi apie 1D. Šiuo atveju privalai žanrą iš "Random" pakeisti į "Fanfiction". 

Tavo sakiniai - dažniausiai kokių trijų žodžių ilgio, sakinio sandara tragiška, be to, vos pasitaiko ilgesnis sakinys, jame būna bent 2-3 klaidos. Klausyk, akivaizdžiai dar iš pradinės neišėjai, lietuvių kalba taip pat akivaizdžiai nesiseka, tai kodėl tu rašai? Nemanai, kad tau dar per anksti?

Jau minėjau tai kitoje apžvalgoje, bet negaliu pakęsti, kai istorijoje vien angliški vardai. Tu klausyk, lietuvišką ar anglišką istoriją rašai? Nejaugi taip sunku iš Lucy padaryti Liusę? 1D vardus tai dar galima pateisint, nes jų "sulietuvint" visų neišeina.

Siužetas - ne tik nuobodus ir banalus, tipinis 1D fanfikšionų plotas, kurio yra šimtas identiškų, bet ir visiškai tragiškas, kadangi jis man primena tuos arabiškus serialus, kuriuos rodo per televizorių, ir kurie neturi visiškai jokio siužeto. Kas žiūrėjot, manau, kad suprantat, ką turiu omeny. :D

Trumpai reziumuosiu, kad skaitytojos suprastų, apie ką kalbu. O gal ir tu susivoksi, kad tavo istorija nėra tokia gera, kaip manai tu. 

Visų pirma - tipinis 1D istorijos siužetas - Zayn, kuriam dažniausiai atitenka blogiuko vaidmuo, užtaiso merginai vaiką ir ją palieka. Pirmo skyriaus ketvirtoje trumpoje pastraipoje, staiga jisai išdygsta merginos namuose, ir visus likusius skyrius taip ten nuolat pasirodo, bet jo ir merginos santykiai nesikeičia. 

Staigmena! Mergina kariasi jo geriausiui draugui Niall ant kaklo. Beje, Liusei (arba Lucy, kaip tu ten rašei), yra du metai, ir jai reikia priežiūros. Taigi motina įsidarbina naktiniame bare.

Vienintelis man patikęs dalykas - Liusės ir jos mamos ryšys, bet tam parašyt jau nereikia didelio talento.

Patarimas ateičiai: prieš pradėdama kurti istoriją, būtinai išsiplanuok visą jos siužetą, kad nieko netrūktų ar nebūtų per daug, nepabostų skaityti ir būtų nors kiek logikos. Nors tavo atveju, dar labiau trukdė beribės klaidos.

Nu atleisk, bet mano nuomone, tu tikrai per anksti pradėjai rašyti. Pirmiausiai turėtum susidraugauti su lietuvių kalba, geriau kol kas rašyk tik rašinėlius. Labai padeda tobulėti ir skaitymas - tik ne Wattpad fanfikšionų, kuriuos kuria tokios pačios mergaitės, kaip ir tu, bet rimtų literatūros klasikų - man, asmeniškai, labai patinka Džeinės Osten "Puikybė ir Prietarai", nors mano nuomone, šią knygą skaityti ir suprasti tau tikrai per anksti. :)

Bet skaitymas tikrai padeda, nes padėjo ir man, kadangi skaitant įsidėmi skyrybą, žodžių rašybą ir jau automatiškai gali tobulėti. :)

Klaidos: Kaip jau minėjau, beveik kiekviename sakinyje po 1-4 klaidas. Nežinau net, kaip taip sugebi. :D O klaidos - ir rašybos, ir skyrybos, ir sakinių struktūros...

Turbūt nemačiau tokios pastraipos, kur nebūtų buvę klaidų...

Bendras įvertinimas: Nežinau už ką, bet skirsiu tau 3/10. Neseniai skaičiau dar vieną panašią istoriją, kurią labai kritikavau, bet tu dar labiau pranokai mano lūkesčius su savąja. Apgailestauju, bet tokia jau mano nuomonė. :)

Parašykite komentaruose savo rekomenduojamos perskaityti istorijos pavadinimą, ir aš jai sukursiu apžvalgą. :) Nebūtina pavadinimą rašyti prie "Registracijos" - tai galite padaryti ir bet kurios apžvalgos komentaruose. :)

Vertinu jūsų istorijasOnde histórias criam vida. Descubra agora