"Jasså, så nu passar det att komma?"
Ogge såg inte allt för glad ut när vi kom instaplandes i rummet, hand i hand en timme försent.
"Förlåt, vi försov oss" fick Felix andfått fram. Vi hade fått springa hela vägen då vi vaknat och insett att vi redan då var tillräckligt sena.
"Jaja, kom och sätt er, vi har redan börjat planera smått inför nästa konsert" svarade Ogge och kollade ner på ett papper som låg framför han och Omar.
Vi satte oss ner på varsin stol bredvid varandra framför Ogge och Omar med ett leende.
Vi började genast diskutera om när konserten skulle bli av och arena där vi skulle vilja köra på. Då vi alla fyra bara blev mer och mer exalterade ju mer vi pratade om det så fick vi inte så mycket bestämt. Det enda som vi fick ut av det var att vi ville ha konserten någon gång i juni och att det skulle vara otroligt kul att köra i Globen ännu en gång.
Mitt i allt kände jag Felix hand på mitt ben. Från början bara låg den på mitt lår, nära knät och jag log bara åt det och fortsatte samtalet med de andra. Men efter ett tag flyttades handen högre och högre upp och från en början ignorerade jag det bara men när den tillslut började smeka insidan av mitt lår alldeles för högt upp kunde jag inte ignorera det. Jag vände blicken mot Felix som fortfarande satt och pratade med Ogge och Omar som ingenting. Eftersom jag och Felix satt såpass nära varandra så syntes det inte vart Felix hand var just nu.
Mina andetag blev allt mer orytmiska och utan att märka det zoomade jag ut från samtalet.
"Hallå Oscar?" Omar försökte få kontakt med mig på andra sidan bordet.
"Mm" mumlade jag och lyckades hålla inne ett litet stön som var påväg att lämna mina läppar när hans hand fann mitt kön ovanpå jeansen jag bar.
Hårt bet jag mig i läppen och försökte hålla tankarna på annat och ignorera rörelsen Felix hand utförde, men såklart var det omöjligt.
När jag insåg att min kropp reagerade på ett helt annat sätt än vad jag ville, ställde jag mig snabbt upp från stolen så den gled bak en bit. Jag kunde inte direkt stå där sen med stånd framför mina bästa vänner och pojkvän.
Alla tres blickar vändes mot mig.
"Eh.. jag ska bara.. eh, på.. toa" stammade jag ur mig med en flackande blick.
Jag hade redan hunnit bli något hård, tack vare Felix, men jag kunde iallafall ta mig ur rummet utan att det skulle uppmärksammas av någon.
Med en suck låste jag in mig på en toalett och satte mig på toaletten. En liten stund bara satt jag där och försökte lugna ner min kropp och andning innan någon knackade på dörren. Skrämt hoppade jag till då jag inte alls var med på det.
"Oscar?" det var Felix röst. Jag svarade honom med ett 'mm' och fick ett 'öppna' tillbaka.
Jag gjorde som han sa och låste upp dörren. Snabbt klev han in och stängde och låste dörren efter sig.
När han sedan vände sig om igen såg jag att ett flin var placerat på hans läppar.
"Så det påverkar dig så?" flinade han och gick mot mig innan han satte sig gränsle i mitt knä.
Vi hade aldrig tidigare gjort något sådant. Längre än hångel hade vi aldrig gått och visst, vi hade tagit på varandra, men inte alls på sättet Felix gjort nyss.
En svag rodnad spred sig över mina kinder vilket han skrattade svagt åt.
"Sååå" började han och la sin hand över mitt skrev för andra gången idag vilket fick en flämtning att lämna mina läppar.
"Ska vi göra något åt det här?" fortsatte han med en mörkare röst.
"Mhm" mumlade jag bara fram när han med sina läppar tryckta mot mina började fumla med mina byxor.
Inte långt efter fick han upp knappen och även gylfen och drog ner mina byxor till knäna.
Strax efter attackerade hans läppar min hals och nafsade på alla möjliga stället. Små stön lämnade mina läppar men jag försökte hålla det så tyst som möjligt då toaletten vi befann oss i ligger vägg i vägg med rummet Ogge och Omar sitter i.
När hans läppar var klara med min hals fann dem än en gång mina läppar och hans händer min kalsonglinning. Tillslut fick han ner även kalsongerna så jag satt alltså och blottade mitt stånd för honom.
Löst snuddade han min topp vilket fick mig att flämta till högt. Felix var snabb med att lägga sin hand över min mun.
"Visst skulle det vara kul att låta dem höra, men det finns så många andra här också" mumlade han och flinade åt mig.
Jag hann inte svara innan Felix hand omslöt mitt kön och började långsamt runka av mig. Mitt huvud lutade jag bak mot väggen och trots Felix hand mot min mun så hördes fortfarande stönen. Men att någon kunde höra det brydde jag mig för tillfället inte alls om.
Orgasmen kunde jag känna byggdes upp och tillslut så kom jag över underdelen av min mage.
Jag satt i några sekunder med slutna ögon, fortfarande med huvudet lutat mot väggen och återhämtade mig.
"Du får nog ta på dig nu, de undrar säkert vart vi är" sa Felix när han klivit av från mitt knä.
"Mm" svarade jag bara och drog på mig kalsongerna och byxorna.
Vi tog oss sedan ut ur toaletten och som tur var så var det ingen utanför. När vi sedan klev in i rummet möttes vi av Ogge och Omars blickar.
"Det var ett långt toabesök" konstaterade Omar.
"Du hörde ju själv att det inte var något toabesök direkt" svarade Ogge honom med ett skratt.
Mitt ansikte fattade direkt en röd färg.
"Var det skönt då Oscar?" flinade Ogge mot mig.
"Men tyst" mumlade jag och kände hur mitt ansikte blev om möjligt ännu rödare.
"Skit i dem, kom" sa Felix och drog med mig till soffan i rummet.
Vi låg tätt emot varandra då soffan inte alls var stor, men det störde inte mig eller Felix alls.
"För ett halvår sedan skulle jag aldrig kunna tro att jag skulle runka av min bästa vän" mumlade Felix med ett skratt.
Jag vände blicken mot honom med en aningen skära kinder och skrattade jag också.
För vem hade kunnat tro att vi skulle bli som vi är nu?
***
Älskar nya avsnittet av fooo podden
KAMU SEDANG MEMBACA
Sången vi aldrig sjöng -Foscar
Fiksi PenggemarFör vem hade kunnat tro att vi skulle bli som vi är nu?