27.

169 16 0
                                    

"Felix vakna" mumlade jag mot Felix vilket resulterade i att han svagt rörde på sig.

Jag reste mig från soffan och bemöttes direkt av den kalla luften som träffade min nästan nakna kropp. Helst av allt skulle jag bara vilja krypa ner i soffan igen under filten tillsammans med Felix, men istället drog jag på mig gårdagens kläder.

"Baby kom tillbaka" mumlade Felix med sin extremt raspiga röst då han var nyvaken.

"Jag ska åka hem, mamma ville att jag skulle vara hemma nu när vi har ledigt eftersom jag annars aldrig är hemma" svarade jag bara.

"Jag följer med" yttrade han innan han halvsovandes satte sig upp och började dra på sig kläderna.

"Älskling du sover ju nästan" sa jag med ett litet skratt och satte mig gränsle över Felix knä och kysste honom sedan.

Snabbt vaknade han till och kysste mig tillbaka och när han försökte sig på att få kyssen att övergå till hångel avbröt jag den.

"Vi måste åka nu" mumlade jag mot hans läppar innan jag placerade en liten puss på dem och ställde mig sedan upp.

"En till kyss?" yttrade Felix förväntansfullt och reste sig upp för att stå nära mig.

Jag svarade inte utan väntade bara på att tystnaden skulle få honom att förstå svaret på hans fråga.

Så han pressade sina läppar mot mina samtidigt som han fick mig att backa bakåt tills jag slog emot väggen. Hans händer letade sig in under min tröja och så fort hans kalla händer träffade min varma hud knottrade den sig.

När han sedan drog ifrån det hetsiga hånglet, förmodligen för att själv dra av sin tröja, så stoppade jag honom.

"Vi ska åka nu" yttrade jag med ett litet flin då jag såg hur hans blick hade mörknat något.

"Då får vi väll fortsätta hos dig" flinade han mot mig, tog min hand och drog med mig ut i hallen.

"Du får vänta till ikväll" svarade jag samtidigt som jag drog på mig kläderna och tittade lurigt på honom.

"Varför ända till ikväll?" frågade han.

Jag visste att han var kåt, såg det på honom, och visste att han egentligen ville ha något just precis nu.

"Vi ska spendera dagen med min mamma" svarade jag med ett flin och tog hans hand för att gå ut.

Högt suckade han vilket fick mig att skratta.

"Men då kan du få extra mycket ikväll" mumlade jag i hans öra innan jag lämnade en kyss på hans kind.

***
Har inget liv så har inget att skriva här Hahahaha

Sången vi aldrig sjöng -FoscarTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang