Rozdział 3

479 21 0
                                    

Staliśmy pod drzwiami hotelu czekając na to, kiedy pani przydzieli nas do pokojów.
Byłam przekonana, że zamieszkam razem z Melanie. Niestety się myliłam. Dostałam pokój z Rosie i Kim. Szczerze mówiąc, i ja, i Mel byłyśmy szczerze zdziwione tą sytuacją.

Jakieś dwie minuty później dostałyśmy kartę do naszego pokoju, który mieścił się na pierwszym piętrze, po lewej stronie, na początku korytarza.

Nie czekałam dłużej. Postanowiłam zapoznać się z moimi współlokatorkami:

-Hej, jestem Bella. Bardzo miło mi was poznać. Myślę, że będziemy się świetnie dogadywać.

-Gdzie chodzisz do szkoły?

Dziwne, nie powinnyśmy się najpierw sobie przedstawić.

-Do 24.

-Nie wiem gdzie to jest. A ty Kim?

-Też nie. To jakaś dobra szkoła?

Poczułam lekkie zażenowanie tą sytuacją.

-Nie szczególnie.

-Aha. Bo wiesz, my chodzimy do 3. Pewnie wiesz najlepsza szkoła w mieście.

-Tak wiem.

Siedziałyśmy przez chwilę w milczeniu dopóki nie uświadomiłam sobie, że pani kazała nam od razu po rozpakowaniu iść na obiad.

Szybko zawołałam dziewczyny i pobiegłyśmy na dół na obiad.

Dziewczyny zajęły miejsce koło swoich kolegów z klasy. Mnie natomiast zostało miejsce obok małych dzieci, z którymi siedział jakiś starszy chłopak, który od razu przykuł moją uwagę.

Gdybym wtedy wiedziała ile on może namieszać w moim życiu.

• Summer Love • || H.S.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz