Epilog

253 10 1
                                    

Od naszego przyjazdu minęło już ponad pół roku, a ja ciągle mam wrażenie jakby to było wczoraj. Po przyjeździe codziennie płakałam, przez miesiąc nie wychodziłam z domu i pokłóciłam się z ojcem do tego stopnia, że nie rozmawialiśmy przez ponad trzy tygodnie, ale oczywiście nie powiedziałam mu prawdy o tym, co wydarzyło się tamtego dnia, kiedy poznałam Harry'ego Stylesa.

On nauczył mnie kochać. Pokazał mi co to znaczy prawdziwa miłość. Udowodnił mi, że nigdy mam się nie poddawać i zawsze dążyć do spełnienia moich marzeń, a moim największym marzeniem był on, dostrzegłam to dopiero później, ale to prawda, zawsze o nim marzyłam.

Tamtego dnia, gdy odszedłeś, uświadomiłam sobie, że nie mogę bez ciebie żyć, i że cię kocham, bezgraniczenie cię kocham.

Zamknęłam pewien rozdział w swoim życiu, niektórym może się wydawać, że był bardzo nieszczęśliwy, ale dla mnie był on najszczęśliwszy na świecie. Jestem szczęśliwa, że mogłam poznać ciebie i się w tobie zakochać. Nie wiem czy jeszcze kiedyś będę mogła pokochać kogoś tak bardzo jak kocham ciebie, ponieważ jakaś cząstka ciebie na zawsze pozostanie w moim sercu. Kocham cię i zawsze będę cię kochać.

Stoję nad przepaścią, zastanawiam się czy skoczyć, ale wiem, że mam przed sobą całe życie i chcę je przeżyć jak najlepiej. Zaczynam nowy początek.

Kto wie, może jeszcze kiedyś się spotkamy. Do zobaczenia Harry, do zobaczenia.

• Summer Love • || H.S.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz