BAB6-Surat rahsia

185 3 0
                                    

Setelah kejadian itu Ariana sangat marah akan Daniel kerana kecewa dgn sikap arrogant Daniel itu baru 3 tahun ke Sana dah Mcm 13 tahun pulak Kata hatinya......

Tapi ape yg Ariana Tidak tahu Bahawa Daniel Serta rakan2 Ariana yg lain telah plan untuk membuat sebuah Surpise kejutan untuk Ariana

Pada waktu rehat...

Weh! Ariana Aku gi rehat dulu tau Kata Nazidah.

Weh! Sabarlah tunggulah Aku..

Weh! Tolong hantarkan buku2 ni Dekat bilik guru tau..

Aku,aku,aku Je yg kena buat semua ni aku tahulah Aku ketua Tapi janganlah sampai nak buli Aku Kata Ariana sorang2...

Setelah meletakkan buku Di bilik guru...

Ariana membuka pintu bilik guru. Eh! ape pulak ni terdapat sepucuk sampul Surat lalu Ariana pon membukanya dalam sampul tersebut Ada sebuah bentuk hati yg mengatakan ikut taburan bunga ros ini sampai ke tempatnya dgn Dua bentuk hati love love...

Dalam hati Ariana berkata apa lah pulak ni aku Patut ikut ataupun Tidak..

Ariana pun ikutlah taburan bunga ros tersebut bagi dia Mcm Cerita Bollywood yg sayang2 Tu..cium2 Tu hahahahahah gelak sambil berjalan sendiri..

10 minit kemudian....

Manalah pulak ni aku Dah Mcm org Gila Jalan sorang2 manalah tempat ni ade yg nak prank Aku ke...siapelah org ni siap kalau Aku dapat dia aku makan Mcm zombie Nanti dah lah Aku tengah Lapar ni nak prank2 pulak....

Ingin tahu Dimanakan tempat tersebut Teruskan membaca!!!!!????

Cintaku Abang DanielWhere stories live. Discover now