Kanser??!!

101 0 0
                                    

Sayang abang kat sini,abang mintak maaf syg....
maaf encik sila tunggu di sini:
Arianaaaa..

syg mcm mna.
y are u still here Diana happy now can't u move on from what ever has happen between us that was like years ago can't u just*********.
How dare u talk to me like that don't u know who am i because of my father u are who u are today...
yes i takkan pernah lupakan ape yg ayah kau dh buat tuk aku tapi ayah kau dh lama mampus so kau pon kena mampus mcm die..
Daniel don't u ever say anytime about my dad like that his so much more better than u
So much more better than me knp tk khawin jer dgn die kalau cam tu ehh! kau jgn buat2 lupa lah yg bapak kau pon sama jer mcm aku ade isteri tapi curang dgn perempuan yg takde maruah mcm kau...

panggg!!!!
Don't u say one more thing bad about my dad yes die mungkin curang with my mom but he never forgot he came from before he close his eyes he came back to us and mintak ampun...
Lelaki semua sama jer takkan pernah berubah selagi mereka masih hidup nafsu mereka akan sentiasa berperang .

Maaf menggangu blh sya jumpa dgn suami Pn Ariana,
yer sy suami ariana,
sila ikut sya,

bilik doctor
sya berita yg perlu disampaikan kpd encik.isteri mengalamai kanser peringkat ke3,dgn kandungannya sya tidak blh jamin yg isteri encik mahupun anak encik akan selamat menjalani kimoterapi.

apapapaaaa!!??kanserr
setahu sya isteri sya tak pernah bagitahu yg beliau mempunyai kanser.Mesti ade jln lain utk menyelakatkan isteri dgn anak sya kan doc

sya mintak maaf peluang isteri encik sangat nipis kerana beliau tidak kuat menjalani kimoterapi dlm keadaan ini.

terus sya nk buat ape doc sya nk kena lihat isteri dgn anak sya mati mcm tu jerr

terdapat satu cara yg blh menyelamatkan isteri encik iaitu dgn menggugurkan anak encik agar isteri encik dapat menjalani kimoteripi tersebut...

takde cara lain ke doc kami telah lama mencuba utk dapatkan anak,kalau isteri sya selesai kimoterapi ini blhkan beliau mengandung lagi..

prosedurnya tidak begitu senang encik kemungkinan besar juga isteri encik tidak dapat mengandung lagi..

sya tidak akan membuat sebaranv keputusan sekarang sya perlu berjumpa dgn isteri sya dahulu

benda tu tkkan terjadi encik isteri encik dlm keadaan yg sangat kritikal dn masih belum sedarkan diri lagi.kami pihak hospital memerlukkan keputusan encik dgn segera agar kami blh bertindak dgn segera..

sya tidak bersedia utk memberi ape ape keputusan sya harap doc dapat memahami keadaan sya

kami akan menunggu jawapan encik tapi sya harap encik dpt memikirkan masa depan encik bersama isteri

apakah jawapan Daniel adakah dia akan membuat pilihan yg betul atau disebaliknya...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 31, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Cintaku Abang DanielWhere stories live. Discover now