Knock knock knock
Daniel Daniel bangun lah dah lambat
dah ni ari ni Kamu nak tunang Tapi bangun lambat Nanti kalau Hari Kamu nak KHAWIN pun nak lambat bangun.....bangun cepat danielApe Bonda pagi pagi buta ni jerik jerik sakit telinga.....
Ape kau ckp sakit ape...
Aduh aduh Bon sakit Bon...
Tahu pun sakit... Kau tahu tak dah Pukul berapa Sekarang Kamu nak tunang ke tak kalau Tak nak Bonda cancel....
Bon Bon janganlah cancel Daniel nak sangat tunang dgn Ariana Tu...
Kalau nak pergi Mandi busuk lah...
Ye ye lah Bonda Daniel gi Mandi....
Cepat sikit Dah lambat ni sebabkan Daniel ni....
Dekat rumah Ariana....
Wahhh cantiknya Kau Ariana berseri seri muka kau ari ni Untunglah Dah nak tunang kan....
Ape lah puji puji Nanti I kembang tau....
Hahahahaahhahahahhahhaahahahah....
Ariana, daniel mana dah Pukul berapa ni.... Dia nak tunang ke tak... Kata alia
Dia baru bangun kot Kau tahu lah kan Daniel tu Pukul 2.00 pm baru bangun dia Tu pelik sikit so korang kena faham....
Nanti kalau Hari nikah pun dia nak dtg lambat ke.... Kata Nazidah
Entahlah malas nak layan dia Tu....
Aduh Kau ni Ariana dah nak tunang pun masih Kau tak maafkan dia ke dah 4 tahun berlalu lupakan je lah ape yg Dia Dah buat Kat kau kata alia...
Knock knock.... Boleh Saya masuk...
Boleh kenapa Abang....??????
Daniel Dah sampai jom keluar....
OMG Daniel cantiknya Ariana Tu kalau kau tak nak Bagilah aku... Kata Iskandar....
Eeeeee Banyak Cantik muka kau Dia tu milk Aku tau Bukan kau punya....
Muka aku Tak Cantik Tapi handsome... btw Aku tahulah Dia kau punya....
Selepas majlis pertunangan...
Terima kasih Terima kasih Sebab Dah dtg......
Aduh penatlah... Kata alia....
Apelah kau ni Bukan kau yg tunang Tapi kau penat Cuba kau tengok Ariana Tu happy Je.... Kata nazidah
Jodoh Ariana Betul Betul Daniel kan dari kecil lagi sampai Sekarang dah nak KHAWIN Dah Aku happy Gila untuk Ariana tu dulu sedih je Sekarang dia happy Je kalau arwah ayah dia ade Kan Pasti arwah akan happy jugak tengok anaknya happy Mcm Tu....
Ha ha ape korang menumpat ape....
Takde lah Ariana kita happy Je tengok Kau happy Mcm ni dulu kau sedih je kita pun sedih tengok Kau sedih Sekarang Kamu kan dah happy jadi kita pun happy Mcm ni......
Aku buat semua ni sebabkan arwah ayah Aku Tu je..... Kalau Dia ade kan Pasti Dia happy kan....
Dahlah Ariana janganlah sedih balik kau Dah happy happy nak sedih balik janganlah sedih tau...
Ahhhhhhhh boleh Tak saya nak ckp dgn Ariana sorang sorang....
Boleh Tepi kau jangan sampaikan sakitkan hati dia lagi Aku potong Kau baru tahu kau faham...
Aku faham aku janjilah Takkan buat Mcm tu lagi.... Aku promise OK....
Dah lah jom...
Nak pergi mana ni...
Ikut Je lah...
Ingin tahu tempat manakah Daniel akan bawa Ariana Teruskan membaca Cerita ini!!!????
Love MATILDA ❤
YOU ARE READING
Cintaku Abang Daniel
RomanceKisah tentang Dua jiwa yg saling memahami Dan menyanyangi iaitu Ariana Dan Daniel yg harus menghadapi tantangan yg diberikan oleh tuhan... Walaupun mereka hampir berputus asa mereka tetap ingat akan janji mereka iaitu "no matter what happen we will...