BAB 13luahan isi hati Ariana

131 1 0
                                    

Sudah Ingin memasuki 2 Bulan Ariana couple bersama dgn Daniel..
Hubungan mereka Tidak seperti dulu Lagi... Hubungan yg romantics Dan pernuh dgn kasih sayang kini menjadi hubungan sampah Sarap bila diperlukan dia kemari bila Tidak dia perlukan Dia membuangku....

Cuti untuk SPM telah bermula Ariana Tidak Lagi berjumpa dgn Daniel mereka cuma bisa otp Dan SMS sahaja...tapi semuanya sudah jarang berlaku.. Daniel Tidak mempunyai masa untuk Ariana masanya hanya untuk Najwa kekasaih hatinya Dan juga perampas...

Kadang Kala Ariana juga terfikir Bahawa mungkin kerana dia hubungan Najwa Dan Daniel musuh Sebab dia telah menjadi orang ketiga dlm kehidupan mereka...

Ariana Tidak Lagi mempunyai kebahagian.kebahagiannya telah hancur dia Tidak seperti dulu Lagi murid yg peramah,cantik,dan selalu Ceria... Kini Dia menjadi seorang murid yg tiada kehidupan Lagi...

Kadang Kala Ariana Ingin Minta break sama Daniel. Dia hairan sama sikap Daniel yg dulu sangat baik Dan peramah Kini telah menjadi org Lain Mcm kena rasuk dgn hantu...

Ariana sangat merindukan Daniel dia akan menangis sambil melihat photonya Daniel..dia akan mencium photonya Daniel untuk menghilangkan rasa rindunya kepada Daniel...

Ariana Tidak sanggup Lagi menjadi anak patung kepada Daniel walaupun Nazidah Dan Alia boleh membuatnya tersenyum tetapi mereka Tidak mengetahui Bahawa disebalik senyuman itu adalah kesedihan yg meninpa Ariana selalu berfikir Kenapa kehidupannya selalu dipenuhi dgn kesedihan Apakah dia punca segala yg telah berlaku...

Ariana selalu cemburu melihat rakannya yg berdating tetapi dia hanya bisa melihat sahaja... Ariana selalu berkata dlm hati Adakah selama ini dia SS sok sendiri yg Daniel mencintai dia...

Kenapa Nasib Aku selalu bergini bilakah kebahagian Akan datangnya semula kepada ku... Aku Benci dilayan seperti ini... Aku hanya mahu Daniel ku yg dulu yg hanya mencintai ku...

Aku menyesal kenal sama kau couple sama kau Dan meluahkan masa ku sama kau semua itu sia2 sahaja.......

Kalau sahaja Aku bisa membuat 1 permintaan Aku nak Daniel Aku yg dulu aku nak Dia sahaja....

Kalau Aku Tidak bisa Mendapatkan Daniel Aku akan membuka hati ku untuk yg lain yg boleh mencintaiku Lebih daripada Daniel...

Daniel boleh Mendapatkan Najwa selama lamanya Aku akan putus dengan Daniel Dan pergi jauh2 dari kehidupan mereka...

                                             17/10/2015
         
                                               3.13PM

INGIN TAHU LEBIH LANJUT TENTANG CERITA INI TERUSKAN membaca!!!!!

Cintaku Abang DanielWhere stories live. Discover now