BAB 16 Ariana Mula move on

129 1 0
                                    

Setelah 3 Bulan Ariana putus dgn Daniel Ariana Mula memulakan kehidupan baru dia Ingin membuka buku baru bagi dirinya...

Ariana Tidak Lagi ingat akan Daniel dia Mula focus kepada SPM tahun hadapan beliau Ingin Mendapatkan keputusan yg cemerlang agar beliau boleh mencapai cita2nya iaitu menjadi doctor pakar kanak2..

Ariana Tidak mahu terlibat dlm cinta cintaan Lagi beliau Tidak mahu hanya disebabkan satu masalah kecil dibesarkan....

Kehidupan Ariana yg dulu sudah pon kembali Ariana Mula mempunyai kebahagian yg hilang dlm dirinya itu..

Guru2 nya juga Mula perasan dgn sikapnya Ariana yg dulu selalu sedih Dan Sekarang Mula ketawa Dan senyum...

Daniel pula seperti biasa dia telah move on dari Ariana dia telah mempunyai girlfriend yg baru Setahu sayalah tapi Setahu Saya dorang ckp yg Daniel masih menjalankan hubungan dgn Najwa tapi Ariana Tidak mempedulikan Daniel Lagi bagi dia Daniel itu hanya beban baginya Ariana telah hilang kepercayaan kepada Daniel Setelah kejadian tersebut...

Dia telah izinkan Najwa untuk bersama dgn Daniel hingga ke Akhir hayat...

Walaupun kadang Kala Ariana masih mengigatkan Daniel Tapi baginya itu sudah menjadi masa lalunya sahaja dia Tidak mahu masa lalunya menjejaskan akedeminya dlm pelajaran Dan korikulam....

Ingin tahu kisah selanjutnya Teruskan membaca!!!!!!!

Cintaku Abang DanielWhere stories live. Discover now