Setelah Ariana gaduh besar dgn Daniel dia membuat keputusan untuk pulang ke Malaysia....dia alia Dan Nazidah bersiap untuk bergerak ke Malaysia....
Mereka memgambil teksi untuk ke airport... Setelah sampai Di airport mereka check in Dan menunggu flight mereka....
Setelah gate mereka untuk flight dibuka mereka menuju ke gate mereka... Sambil berjalan ke gate mereka tiba tiba Daniel muncul didepan mukanya Ariana...
Boleh Tepi tak Nanti lambat lah Tepi lah... Penyebuk..
Ariana dengar Aku dulu...
Nak dengar ape lagi ah.. Tepi lah Aku nak lalu ni...
Aku nak minta maaf dgn Kau pasal hal Semalam...
Hal yg mana ah aku Tak ingat lah Aku Dah hilang ingatan sebabkan Kau lah yg tampar Aku hanya sebabkan najwa kan... Sekarang nak Minta maaf..
Syg Abang Minta maaf pasal hal Semalam maafkan Abang syg...
Kau panggil Aku ape syg... Ehh Kau ni memang playboy kan kau tu Kesian ingat tau kau Bukan Abang Aku Dan kau takan pernah jadi Abang aku Kau faham tolonglah sadar lah sikit diri kau tu siape...
OK OK aku nak Minta maaf dgn kau tu Je janganlah balik Malaysia lagi kau stay sini je jangan balik dulu...
Kenape Kau halang AKu nak balik...kau suka kan kalau Aku balik kau takakan dengar Aku bebel Lagi kan...
OK kalau kau tak nak stay at less kau stay untuk rakan rakan kita please......
Ariana kita stay Lagi boleh Tak please Aku tak habis Lagi nak shopping Pls lah Ariana kita stay ah... Kata alia
Tapi flight kita Mcm mana..
Ala lupakan pasal flight kita lah...
Yelah Yelah Aku stay Lagi...
Thanks Wehhhh kita sayang kau.. We love you forever. ..
Yeelah korang kan my bfffl (best friend forever life)
Dah lah jom orang tengok Mcm pelik je berdiri tengah tengah lepastu peluk2.....
Dah lah jom Aku penatlah...
Kau maafkan Daniel ke tak Ariana...
Dah lah Takyah nak ckp pasal Daniel Aku Benci lah Kau sebut nama Dia nak muntah tau...
OK lah sorry baby...kata nazidah
Eeeeewwwwwwwww Lagi lah Aku nak muntah .......
Hahahahahahhbbbba dah lah jom balik....
Yeeeeeeahhhhhhhhh kita stay Australia lagi lama.....
Hahahahahahahahahah.......😭😭😭😭
Ingin tahu ape yg akan terjadi seterusnya Teruskan membaca....
Love Matilda❤
YOU ARE READING
Cintaku Abang Daniel
RomansaKisah tentang Dua jiwa yg saling memahami Dan menyanyangi iaitu Ariana Dan Daniel yg harus menghadapi tantangan yg diberikan oleh tuhan... Walaupun mereka hampir berputus asa mereka tetap ingat akan janji mereka iaitu "no matter what happen we will...