BAB❤ 21 Hati Ariana Mula terbuka

113 1 0
                                    

Setelah peperiksaan Ariana selasai dia akan ke hospital untuk menJaga Daniel Setelah hampir Dua minggu Tidak sadarkan diri Akhirnya Daniel sadarkan dirinya juga...

Semasa Daniel sedarkan dirinya Daniel menyebut nama Ariana berulang ulang Kali.....

Setelah doctor memeriksa keadaan Daniel doctor memberitahu Bahawa keadaan Daniel semakin Stabil......

Hubungan Ariana Dan Daniel semakin rapat antara satu sama lain...

Hubungan mereka makin romantics Ariana akan Menuapkan bubur kepada Daniel..Daniel ni sorang yg pantang makan bubur tapi disebabkan Ariana yg menuapkannya Dia terpaksa makan....

Mereka berdua Mula jatuh cinta semula dari dulu bondanya  menyukai Ariana malah bondanya Ingin mereka dinikahkan tapi Ariana Dan Daniel masih Belum habis Alam persekolahannya...

Ariana semakin membuka hatinya untuk Daniel tetapi Pada masa yg sama dia ingat akan Najwa Dan janjinya kepada najwa iaitu Tidak akan menganggu mereka berdua....

Ariana Tidak tahu harus melakukan apa Lagi hatinya berkata untuk Terima Daniel semula Tapi Pada masa yg sama dia mengigatkan janjinya kepada Najwa.... Dia Tidak mahu Najwa sakit hati Lagi..... Dia Tidak mahu bermusuhhan dgn Najwa lagi seperti dulu

Ariana Dan Najwa bersahabat sejak sekolah rendah Lagi dia Tidak mahu menikam rakannya dari belakang...

Kadang Kala Ariana Ingin memberitahu Najwa tentang hal ini Tapi takut bondanya Daniel akan memarahinya...

Ingin tahu kisah selanjutnya Teruskan membaca Cerita ini!!!!!!

Cintaku Abang DanielWhere stories live. Discover now