BAB36 ITS POSETIF

129 3 2
                                    

setelah mengambil tests keujian kehamilan...ariana dgn debarnya menunggu keputusannya.... di kotak menyatakan bahawa kalau tests tersebut memempunyai 2 line ia positif tapi kalau 1 line ia negative..

sudah 10 minit berlalu...

Dengan penuh debaran ariana pun membaca keputusannya....Keputusannya adalah..........Jeng jeng jeng......
Ariana mengandung 2 minggu...Wah...
Dgn perasaan happynya ariana melompat lompat dlm tandas sorang sorang......Ini pasti akan jadi hadiah paling istimewa bagi suamiku tercinta nanti...

Tanggal 26/6/2016 Bakal menjadi hari paling bahagia sekqli bagi Daniel

Ariana telah menyiapkan kejutan khas untuk daniel......Taburan bunga ros berserta  dgn belon belon digantung dgn romantisnya...

Ariana juga turut menuliskan nota nota kecil bagi daniel untuk dibaca...

nota nota tersebut adalah....

1) Thanks u sayang kerana telah menerima ariana...

2) thanks sayang sebab dah sayangkan ariana.....

3)thanks sayang sebab dah terima kekurangan ariana.....

4)thanks sayang dah sayang kami berdua....

5) sayang ariana harap sayang dah sedia jadi papa....

6) we love papa 💓💗❤

Setelah daniel pulang dari kerja beliau sangat terkejut melihat bergitu banyak sekali belon yg terapung di langit....

Daniel mengikut taburan bunga ros sampai ke bilik tIdurnya....

Setelah sampai di bilik tidurnya berdirilah isteri kesayangannya yg sedang memegang sesuatu.....

Ingin tahu kisah selanjutnya teruskan membaca....

       Nota dari penulis...
Sorry kalau lambat update..Banyak kerja sekolah yg harus diuruskan...Bab ini akan disambung..Dgn bab 37...💓💗

Love matilda ❤❤

Cintaku Abang DanielWhere stories live. Discover now