bab 37 siapakah Diana..

139 2 2
                                    

Daniel pun membuka nota yg diberikan oleh ariana.. setelah membaca lantas daniel memeluk ariana dan mengucapkan i love u so much syg..Abang tak sabar utk memdapat zuriat..Thanks sebab dah sudi memberikan abang zuriat..

mereka berdua tidak sabar utk memdapatkan cahaya mata pertama mereka..

Syg adakah mama dan papa tahu tentang hal ini..

belum lagi abang ariana ingin memberikan kejutan istimewa bagi mereka..Tentu mereka teruja memdapat cucu yg baru..

Nanti esok kita ke ruma mama dan papa..Utk memberitahu hal ini.

ringgggg ringggg ringggg ringgg ringggg...Pintu ruma mereka Berbunyi..

Tak pe syg..Biar abang yg gi tengok siape kat pintu..

Setelah daniel membuka pintu rumah mereka tiada siape2 tetapi terdapat sepucuk surat....

Daniel pun membuka surat itu lalu membaca isi kandungan tersebut...

Kepada abang ku:
          Abang ingat tak lagi diana..Ape khabar abang.. diana rindu sangat kat abang.. diana nak jumpa abang....Abang abang nak tahu tak diana dah mengandung anak kita bang..Diana dah mengandung 2 bulan..Diana nak abang bertanggunjawab atas baby kita ni..Diana nak jumpa abang pasal masa depan kita bang..Abang ingat tak lagi kata kata abang masa kita kat korean dulu yg abang akan jaga diana sampai bila bila..Abang diana harap abang akan jumpa diana esok... dekat restoren bbq shah alam.. kul 12 lebih..diana akan tunggu abang tau..
                                           Love diana..

Dia mengandungkan anak aku.. tak mungkin...Ariana yg mengandungkan anak aku bukan diana..Baik aku simpan surat ini sebelum ariana membacanYA..

Ingin tahu siapa diana..Adakah daniel akan bertemu dgn diana..Ataupun betulkan diana mengandungkan anak daniel..Teruskan baca cerita ini...

Thanks korang sebab dah smpai 1k...

Luv u guys..

Luv matilda..💖❤

Cintaku Abang DanielWhere stories live. Discover now