26/11/2019
Adalah tunggal baby shownya najwa... Najwa akan melahiri seorang baby girl....
Alia,ariana,nazidah,natasha Dan Shamirah mereka bercadang untuk membuat sebuah baby shower untuk najwa Secara Surpise besar.....
Mereka telah mengundang rakan rakan persekolahan najwa Dan rakan sekerjanya najwa...
Suaminya najwa iaitu Dato mohd Aidan Ismail bin tengku ariffin terut berkerjasama dlm baby shower tersebut...
Majlis tersebut bermula Pada Pukul 8.00 pm.....tetamu tetamu Mula tiba Di hotel majestic... Mereka semua sudah bersedia memberi kejutan kepada najwa...
Sementara dlm kereta Ismail terpaksa bohong kepada sang isteri tercinta mengatakan mereka berdua Ingin keluar untuk candle light dinner kerana Hari tersebut adalah 0ne year anniversary mereka... Sebabkan itulah mereka memilih Hari tersebut sebagai baby showernya najwa...
Najwa bersama Suaminya sudah pun tiba Di hotel majestic... Najwa berasa hairan kepada Suaminya katanya Ismail mereka Ingin makan candle light dinner Dekat aloft tapi ni Kat majestic. .......
Papa kenape papa bawak mama ke sini papa Kat kita nak makan Kat aloft ni majestic kan papa kenape kita Kat sini...
Tak lah mama Tadi papa call hotel cakap dah penuh....
Papa lah ni call lambat lambat kan dah takde site... Tak pelah papa kita makan Kat sini Je lah papa Sedap jugak makanan Kat sini....
Dah lah jom naik tingkat 11 Dekat situ ade restoran yg Sedapnya Lagi lagi kalau nak makan pasti mama suka dah lah jom Nanti takde site pulak....
Papa kenape ni help sangat papa Nanti mama jatuh lah.... Surpise.... Congratulations u will have a baby girl.... Congratulations najwa dgn Ismail will be mommy and daddy soon......
OMG korang plan ni untuk aku.. Thanks korang....u are most greatest friends ever I love u guys all...
Papa,papa pun plan semua ni mama sayang Gila Kat papa.....
Ooooooooooooooo so sweet... Korang berdua.....
Setelah selesaikan majlis
Thanks sekali Lagi korang Dah semua ni untuk aku...
Dah lah Aku balik dulu Yeeehh penat Lagi Mcm biasa lah berbadan dua kan...
OK bye kita pun penat bye najwa.... Take care of your baby.....
Ingin tahu kisah selanjutnya Teruskan membaca Cerita ini!!!!
Nota dari penulis untuk pembaca
Saya akan lambat sedikit maybe 2 or 3 day untuk post BAB 34 Saya Minta maaf kalau Saya ade lambat posting BAB...thanks juga kepada pembaca yg telah membaca Cerita Saya dari Mula...saya sangat memghargai Jasa korang... Saya harapkan kepada para pembaca yg membaca terhibur dengan Cerita ini... Sorry sekali Lagi....
Love MATILDA❤💋
YOU ARE READING
Cintaku Abang Daniel
RomanceKisah tentang Dua jiwa yg saling memahami Dan menyanyangi iaitu Ariana Dan Daniel yg harus menghadapi tantangan yg diberikan oleh tuhan... Walaupun mereka hampir berputus asa mereka tetap ingat akan janji mereka iaitu "no matter what happen we will...