Setelah beberapa Hari selepas tea in the garden yg diplan oleh Daniel... Ariana Dan Daniel Mula Dekat seperti dulu sampaikan Ariana pernah lupakan Nazidah...
Pada suatu ari semasa mereka berada Di dlm kelas Nazidah telah menberikan sebuah dare kepada Ariana iaitu ckp" Dekat Daniel yg kau suka Dia"..
Ariana:weh! Taknak lah ckp Dekat
Dia.
Nazidah:ala apa susahnya nak ckp
Lagipon kau kan suka Dekat
Dgn Dia cakap Je lah
Ariana:aku tahulah Tapi malulah
Nazidah:kau kan suka dia dari dulu
Lagi luahkan je lah
Perasaan Kau...
Ariana:bila Aku nak kena buat dare
Tu???
Nazidah: Nanti waktu rehat lah blh
Ariana:ok lah Aku buat....
Nazidah:tak sabar nak tengok Kau
Buat. HahahahahhhahahSemasa waktu rehat...
Kau cakap nak buat dare tu buatlah Sekarang.kata Nazidah dgn terujanya.
Sabarlah kau nampak kan dia tengah makan tu takakan nak kacau pulak Nanti dia ckp ape...Selepas waktu rehat....
Ariana:awak Saya nak ckp sesuatu
Blh..
Daniel:ckp lah ape Dia??
Ariana:tapi ni dare Je tau
Daniel:ok ape dia
Ariana:saya suka Dekat awak
Nazidah:dari dulu lagi
Ariana:nazidah!!!!!!!!!!!! Awak
Jangan dengar kata2 dia tau
Nazidah:ala Daniel sebenarnya dia
Suka kau dari dulu Lagi
Tapi malu nak bagitahu
Ariana:kau ni siti kenape Kau
Bagitahu.. (dlm hati bunga2)Dlm hati Daniel Dan Ariana sorang2 Berbunga2 Sebab dari dulu Lagi diaorang suka sama suka...ramai pon tahu perkara tersebut..
Semasa nak balik
Ariana Ariana Daniel mintak couple..kata kawanya Daniel iaitu Diana kakak Nazidah.
Ariana hanya berjalan dgn Nazidah..semasa sampai Di depan pintu pagar Diana pegang tangan Ariana dgn kuat lalu menanya Kau nak Tak couple dgn Daniel tu...
Dlm hati Ariana Berbunga2 Ariana pon menerima Daniel...
Satu Hari Tu Ariana senyum2 seorang diri sampai kan oranga ingatkan dia Tu sakit jiwa...
Ingin tahu kisah selanjutnya Teruskan membaca!!!!!
YOU ARE READING
Cintaku Abang Daniel
RomanceKisah tentang Dua jiwa yg saling memahami Dan menyanyangi iaitu Ariana Dan Daniel yg harus menghadapi tantangan yg diberikan oleh tuhan... Walaupun mereka hampir berputus asa mereka tetap ingat akan janji mereka iaitu "no matter what happen we will...