Seperti biasa selepas selesainya perkerjaanya Ariana akan pulang ke rumahnya Bakkan istana yg terletak Di sekitar Kawasan Kepong.....
Ariana memasuki rumah beliau mendapati keluarga Daniel bersama sama dgn keluarganya sedang menanti ketibaannya...
Hello aunty hello uncle....
Ariana duduk sini Kejap Kata ayahnya Ariana.....
Ye ayah kenape....
Tujuan aunty dgn uncle ke sini adalah untuk meminang ariana ye lah kan Ariana kan Dah lama kawan dgn Daniel Lagipon uncle nak sangat Ariana KHAWIN dgn Daniel....
Ape jadi aunty nak Ariana KHAWIN paksa dgn Daniel....
Auntie Bukannya nak paksa Ariana KHAWIN dgn Daniel Tapi uncle Kamu ni dia cuma nak tengok Daniel dgn Ariana bahagia Kamu Terima Tak Lamaran ini.....
No no no no and never auntie ingat Ariana anak patong ke ape boleh campak sini Sana Ariana tak nak Lamaran autie dgn uncle mesti Daniel kan yg suruh uncle Minta minang......
Ariana Kamu kenape ckp Mcm Tu Dekat auntie Kamu takde budi Bahasa ke Kamu Tak pernah Belajar Cara hormat orang tua....mereka dtg sini mintak minang dgn Cara baik kenape Ariana nak marah....
Ariana ckp Ariana tak nak Tak nak lah takakan Tak faham kot Ariana Benci lah hidup semua ayah Ariana harus ikut lain Kali kalau ayah terjun dari bagunan Ariana kena ikut jugak ke mati sama sama dgn ayah....
Ariana Ariana Kamu nak ke mana Tu...
Ariana nak masuk bilik umi Ariana tak nak kena paksa lagi... Sorry auntie dgn uncle kalau Ariana ade korang ajar...ariana naik dulu ye......
Kenapalah Nasib ku seperti ini aku Benci hidup Kaya ni dorang ingat Aku ni patong atau ape boleh buang lepastu kutip balik....aku Taknak KHAWIN dgn Daniel...aku bencilah hidup ni aku nak mati Aku nak mati.....
Mana handpnhone Aku. Aku nak kena bagitahu Nazidah-sahabat tentang hal ini....
Hello Nazidah kaulah ade masalah Tak....
Ade kenape...
Aku kena KHAWIN paksa dgn Daniel..
Ape kau kena KHAWIN paksa seriously...
Ye lah takkan aku nak tipu aku kot...
Tapi kan Ariana kau kan suka Kat Daniel tu kenape Kau tak Terima je Lamaran dia...
Bukannya Aku Taknak Tapi aku Tak sedia Lagi nak KHAWIN...
Ala kau kan dah 21 tahun bila kau nak KHAWIN... Kau terimalah Aku setuju sangat kalau kau Terima Daniel tu Terima je lah ye...
Knock knock Ariana ayah nak masuk boleh....
Dah dah LAh Nazidah ayah Aku nak ckp dgn aku Nanti Aku call back bye...
Bye Ariana...
Ye yah masuk lah.....
Ariana marahkan ayah ke pasal Tadi Tu...
Takde lah ayah Ariana stress Je dgn semua ni tiba tiba kena KHAWIN paksa...
Ayah dgn ummi Tak pernah nak paksa Ariana untuk KHAWIN paksa dgn Daniel kalau Ariana tak nak takpelah ayah tak paksa pun... Ayah buat semua ni sebabkan bila ayah dah tak de bolehlah Daniel jagakan Kamu lagi pun Kamu kan sudah kenal dgn Daniel...
Kalau Ariana Terima Lamaran Daniel ayah happy
Ayah pasti akan happy dgn siape pun Ariana nak KHAWIN dgn Tapi ayah nak tengok Ariana KHAWIN dgn secepat mungkin boleh....
Ariana janji Ariana akan KHAWIN secepat mungkin... Ariana janji...
Ariana sayang ayah...Ayah juga sayangkan Ariana...
Ingin tahu sama Ada Ariana akan Terima Daniel Teruskan membaca...
Love MATILDA❤
YOU ARE READING
Cintaku Abang Daniel
RomanceKisah tentang Dua jiwa yg saling memahami Dan menyanyangi iaitu Ariana Dan Daniel yg harus menghadapi tantangan yg diberikan oleh tuhan... Walaupun mereka hampir berputus asa mereka tetap ingat akan janji mereka iaitu "no matter what happen we will...