#1 Úvod do děje!!

526 24 2
                                    

Ahoj...Jmenuju se Katniss White.Asi jste si všimli podle jména,že nejsem češka.Jsem z Ameriky ve svých 10 letech jsem se přestěhovala k babičce do Česka.Absolutně jsem neuměla česky,ale naštěstí mě to bábinka naučila a ted v Česku bydlím už 7 roků.

Nemám žádný kamarády.Podle všech jsem divná a rozmazlená.Ve skutečnosti jsem strašně chudá a snažím se pomáhat druhým,ale nikdy mi nikdo nepoděkoval jenom mě odkopli,jako starou ponožku a bojím se,že si nikdy nikoho nenajdu.S rodičema se vidíme se asi 2 do roka.Na nanarozky a na Vánoce.

S rodičema nevycházím dobře.Moje pravá matka umřela při porodu.Mezitím si táta našel nějakou ku**u,která ho podvádí,ale on o tom neví a nechci mu to moc říkat,bojím se,že by to bylo ještě horší.Než jsem se narodila tak táta mlátil mojí pravou matku,kvůli tomu,že je těhotná a to byl asi důvod toho,že mamka umřela při porodu.No mě taky mlátil a mojí macechu ne,protože to byla jeho princeznička a já jsem jim dělala otroka a jednou to mi bylo těch 10,tak babinka přiletěla se na mě poprvé podívat,ale když mě viděla tak volala sociálku.Byla jsem celá od modřin a krve.Spala jsem na zemi v kuchyni bez polštáře a bez deky.Díky tomu jsem skončila v nemocnici asi na měsíc.Málem jsem umřela.

Tohle všechno mělo vliv na psychiku,chodila jsem na psychiatrii, která mi nepomáhala spíš víc ubíjela.Parkrát jsem se pokusila o sebevraždu.

Poprvý žiletkou,ale skončila jsem jenom v nemocnici a pak zase psycholog.Nepomáhal,jak nečekané.Podruhý utopení,to mě včas babinka zastavila a pamatuju si co řekla "Katniss...Život ti dá hodně překážek.Vem si dostihy koně běhají jednou za rok pardobickou,ale vyhraje jenom ten nejsilnější a nejvytrvalejší a o tom je taky život.Nesmíš hned to vzdát po první nepovedený překážce,každý jsme začínali,jako nuly...Ale ti nejlepší jsou teď navrcholu a ti co byli nejslabší...Už mezi námi nejsou.Vzdali to...A vím,že ty nechceš bejt mezi nima,tak prosím tě už to nedělej" odešla se slzami v očích.

Nechtěla jsem dál pokračovat.Už jsem toho nadobro nechala.Nechtěla jsem jí znovu vidět se slzami v očích.Je mi hrozně za minulost a tak jsem jí chtěla změnit budouctností.Začala jsem pomáhat druhým.Nikdo mi nepoděkoval,ale to posraný děkuju by mi stačilo.

Jednou jsem přišla ze školy domů.Babinka nikde jen vzkaz Včera,dnes i zítra zděsila jsem se.Co to má znamenat.Naštěstí babinka večer přišla a začala se omlouvat.Prej si musela něco zařídit.Šla jsem k babince jí říct dobrou a jít spát.Ona jen "Dnes i zítra beruško" řekla jsem jí jestli je v pohodě jenom koukala do blba,nic neřekla.Radši jsem šla.Ráno mě přivítala snídaní do postele.

Poděkovala jsem a začala jsem jíst a pak chystat do školy.Když jsem byla hotová sešla jsem po schodech do kuchyně a řekla jsem bábince ahoj tak po škole.Ona jenom se obrátila a řekla "Beruško měla jsem moc ráda,nikdy nezapomenu na tebe,jsi to nejlepší v mém životě.Peníze máš ve skříni mezi oblečením.Měla jsem ráda.Ahoooj."Začala brečet.Nechápala jsem proč?Ptala jsem se na milión otázek neodpovídala a z ničeho nic zmizela.Prostě jak mávnutím kouzelným proutkem zmizela.Začala jsem brečet a hledat jí volala jsem policii ta se jenom vysmála a nic nedělala.

Zapla jsem notebook,zapla jsem video od MenTa.Uklidňuje mě jeho hlas,mezitím jsem uklízela a poslouchala.Najednou se zastavilo video,myslela jsem,že je konec.Nebyl.Slyšela jsem jen slabý Ahooj..Myslela jsem si,že mi mě hrabe.Šla jsem k počítači kouknout se,proč to nejde.Pak vidím MenTa,jak sedí u počítače a prolomí ticho."No to je dost.To je slušnost přijít ani nepozdravit?"A nahodil výraz udivení a vzteku.

Měla jsem chuť brečet,smát se,ale zůstala jsem u koukáního do blba s otevřenou pusou dokořan.MenT se snažil mě upozornit na to,že mi z pusy vede strašně dlouhá slina."Hej neslintej!Haloooo???Je tu někdo??Já tě vidím odpověz!!!Heeej ignorantko??Přicházím v míru.XDD visí ti z huby strašně dlouhá slina.Haloo žiješ přepínám...Chšrrchrššrrrchrššrr."(napodebení vysílačky xD)U tohodle jsem se “probudila„ a začala jsem se strašně smát,no asi po půl hodině smaní se a napodobení zhulenýho lachtana,který dostal epileptický záchvat.Jsem mu řekla"Ahoj"...

To je konec první části.Doufám,že to dáva hlavu a patu.U je někdy problém vyjádřit na co myslím no nic.Snad se kapitolka líbila a těším se na další Čusaaaak....😂btw.Na tej fotce je strašně hezkej❤

Nečekaný Obrat/FF MenTKde žijí příběhy. Začni objevovat