Pohled Kat:
Stejně mě vrtá hlavou proč chce abych ho mučila.No jak na tím víc přemýšlím tím víc se beru k tomu,že to ještě víc nechápu.Asi bych to neměla řešit,ale mě to tak děsí.Nechci mu ublížit.Je to jediná osoba,která mě má ráda.Já to nepochopím,ale je dobrý je,že mě nechce zabít.Prostě to musím brát pozitivně.Je 15:00 a mě Honzík řekl,že mám jít před hotel.Šla jsem tam,nikde nikdo.Chtěla jsem jít zpátky.Najednou tam přišel Honzík.Vzal mě do náruče...Někam mě nesl."Kat..Zavři oči a nešvindluj!"řekl a postavil mě na nohy."Neboj já nešvindluji."
Otevřel auto.Doslova mě tam hodil...Nic neřekl slyšela jsem nějaký zlý smích,ale myslela jsem si,že si dělá ze mě prdel takže jsem byla v pohodě.Jeli jsme snad 2 hodiny.Furt nic,ale najednou se mě někdo dotkne a řekne: „Hmm..Má pěknou kočičku,ten Macák asi by nebyl rád,kdyby se jí něco stalo.“řekl hnusným hlasem a plácl mě přes prdel.
Teď už mě to došlo začala jsem sebou plácat,jako ryba na suchu.Někdo mě chytl za krk.„Takže holčičko sklidni se...Nebo Macák to nepřežije budeš dělat co mi chcem,ale jestli ne..Tak seš ty i tvoje princátko mrtvý jasný!!“zařval na mě a já jenom kývla a sklidnila se.„Když seš tak hodná,tak ti sundáme roubík a pásku přes oči,ale nedělej nic nebo víš co!!“ozval se zase jiný hlas.Bála jsem se takže,když mi to sundávali ani jsem se trochu nepohla bála jsem se o něj.
„Hmmm...Hodná holka.Dáme ti dárek.Až přijedem na místo,tak tě pustíme k Macákovi,ale má to takový háček.“ztichl a já se bála co uděla tak jsem polkla.Koukl na mě a začal zase mlít.„Jak jsem říkal,má to háček.“ticho asi čeká,že se na něco zeptám,ale radši budu držet hubu nebo to ještě víc poseru.
„Tak ten háček je....Budeš pro nás špehovat.Dostaneš nejmodernější přístroje,takže máme minimální možnost,že nás pozná.Tak tady to je tamten šefis ti to dá.Neboj se on ti nic neudělá,jenom se tě dotkne tam kde ti to nebude moc příjemný.“dořekl to a zastavili jsme.Ti chlapíci mě vzali a odnesli do nějaký místnosti.Hned jsem si všimla kamer a různý erotických hraček.Pomalu jsem šla dokouta a doufala,že si mě nikdo nevšimne,ale asi někdo nepřehlédne 175cm holku,jak se krčí v koutě a prosí o propuštění.
Cvaknou dveře....slyším kroky...začíná mi rychleji a rychleji tlouct srdce...Takhle jsem se nebála...NIKDY....najednou se mě někdo dotkne a řekne moje jméno.„Kat?Jsi to ty?!Katniss!!!“poznala jsem ho to je můj Honzíček.Rychle jsem se otočila a skočila mu do náruče.Neměla jsem slov.Začala jsem totálně brečet.
Chytl mě za bradu a políbil mě.On je tak úžasnej.Začal mě tisknout ke zdi,ale furt tak dokonale líbal.Vzal mě jednou rukou za prdel a druhou rukou mi rozepínal mikinu.Zastavila jsem se.On se na mě kouknul a udělal smutný oči.Já ho tak žeru.Kousla jsem ho do krku a začala ho tam líbat.On jen mě držel za prdel a začal jí mačkat.Pak mě otrhl,začal mě svlíkat a líbat tak dravě.
Teď jsem se znovu odtrhla a zařvala jsem „Honzo tady ne!!!“jen na mě kouknul a chtěl mě políbit.Uhla jsem.Okaj možná je nadrženej,ale nebude to dělat tady,když tady jsou kamery.„Kat..Prosím já to chci!!“zase šel ke mě.„Honzo tady to nejde já chci domů,jestli to bylo to tvoje překvapení tak to je na hovno!“otočila jsem se a chtěla jít ke dveřím.Chytl mě za ruku.„Tady a teď!Jestli budeš protestovat,tak to půjde po zlým!!“otočil mě.Viděla jsem jeho v očích zlost.Takhle jsem ho nikdy neviděla.„Honzíku až se vzbavíš těch kamer a různýho odposlechu,tak ti to splním,ale nechci aby nás někdo viděl.“dořekla jsem a Honza mě vzal a nemilosrdně mě hodil na postel.„Takhle to nejde.Teď neser!!“zařval a chtěl mě začít líbat,zase jsem ho odtrhla.„Honzo!!Já tě nepoznávám.Co ti je?“snažila jsem se nebrečet,ale najednou mi ukápla první slza,pak druhá,pochvíli jsem se rozbrečela,jako malý děcko.Objal mě a zase odstrčil.Čekala jsem na odpověď...
Takže Ahoooj po 10099900896542752759 letech jsem se ozvala.Jelikož začali prázdniny tak bych ráda začala zase nějako víc psát,tohle mi fakt hodně chybělo.Tak prozatím čau a zítra a nebo ještě dneska vydám nový díl.
ČTEŠ
Nečekaný Obrat/FF MenT
FanficJedním mávnutím hůlky se mi zhroutil život neměla jsem nikoho.Proč žít?Nemám důvod.Pomáhám,ale ignurují mě,šikanují a jako třešničku na dortu pomlouvají,smějí se mi a proč?Bezdůvodně.Nic jsem neudělala.Nechápu nic co se děje....