Při týhle písničce,jsem psala tuto část,tak si jí užijte.
Nevěděla jsem jestli blazním a nebo je to skutečnost.Tak jsem se začala štípat MenT jenom koukal,ale jeho výraz vypadal jednoznačně a to tak,jestli jsem normální.Tak si neodpustil blbou připomínku."Ty si myslíš,že tohle je sen?"řekl potichým a dost uraženým hlasem.Jen jsem odsekla "Jo a vůbec.Jak je tohle sakra možný?!"
"Hej zklidni se nemusíš řvát!!Jo?"Zase uraženě a hnusně to řekl."No sorry,ale tohle se nestává jen tak někomu!" snažila jsem se to říct v klidu,ale to se mi nepodařilo."Okaj..Promiň.Nechtěl jsem...Jsem trochu výbušný fakt promiň."zklopil hlavu a koukal do země.Připadal mi tak roztomilej💞.
Dobře nemůžu hnedka ho nabalovat známe se teprv asi 15 min.Ale já ho znám asi 2 roky,a to z Youtube,a to fakt není dobrá seznamka.
'Prosím nebuď smutný,já ti to odpouštím,ale nemám ráda,když je někdo kvůli mě smutný."řekla jsem potichu.Smutně jsem se zahleděla do obrazovky notebooku.Chvíli to fakt vypadalo,jako kdybych se měla hnedka rozbrečet.
"No nezačli jsme zrovna nejlíp.Tak jedem od znova?"řekl MenT a já jenom přikývla."Tak můžeš začít."s radostí jsem to na něj vyhrkla.
" Ahoj.Já jsem MenT a ty?"řekl a já hnedka na to"Ahoj...Katniss."
"Máš hezký jméno.Odkud seš?"Tady vás ušetřím toho rozhovoru.Je to nudný rozhovor,tak ve zkratce se pomalu seznámili a on jí chce pozvat na kafe no a tak můžem zas pokračovat😂
"MenTe..Já bych strašně ráda šla,ale strašně bych se bála." dořekla jsem slovo a skočil do toho..."Čeho se bojíš?Že tě hodím do pytle a odnesu domů a tam tě znásilním?"řekl tak docela děsivě."No třeba.Ty seš toho schopnej."s brutálním výtlemem jsem to dořekla a on?Nic jen byl zakoukanej do blba a něco si mumlal.
A teď na skok do MenTový hlavy...
No jako kdyby věděla...Co dělám s fanynkama.No tak bych se jí ani nedivil.A ne nejsem perverzní hovado.Já s fanynkama i fanouškama dělám úplně něco jinýho.Znáte to pohodička jdu s fanouškem ven.Skamarádím ses nima.A pak to už jde z kopce ,pozvuje domů.No a kdo by nepříjmul jít k MenTovi domů?Než domů spíš do studia.
To je jedno.Mezitím Tomáš chystá mojí specialní místnost.Dojdem tam a pak začne ta moje show.Tomáš jí/jeho zabavý,protože jdu,jako na záchod,ale doopravdy chystám izolepu a provaz a roubík.Já zařvu ať tomu člověku zaváže oči,že mám pro něj dáreček.Ale aspoň jim nelžu s tím dárečkem xD.
Okaj,ale dál k mému ďábelskému plánu.Dovede ho na židli tam ho svážu,dám roubík,ale nikdy nesundávám pásku přes oči.Nechci aby jejich poslední kouknutí bylo na mě,jak se vyžívám v jejich smrti.Tahle část je vždycky nejlepší.Rozbalím si sadu nožů z teleshppingu.Ne kupuju to u jednoho maníka.Od něj si beru i drogy,ale to jsem zase řekl až moc.
Svázaná se kroutí.Dám jí pár facek a vezmu si svůj nožík.Když mám dobrou náladu,tak se ptám co je její přání.Holky řeknou,aby jsme si to rozdali a nebo abych se nechal žít,ať je mám zavřený ve sklepě.To rozdání někdy příjmu,ale jenom když je ta holka hezká.To poslední nikdy neudělám.
Po jejich přání.Začne moje přání,aby řvala..brečela..trpěla.Vyžívám se v tom,někdy na mě čumí jak na psychopata,ale já nejsem psychpat.Tohle je moje záliba,ale nenechávám je trpět moc dlouho,pak to je moc ohraný.Vezmu jinej nůž silně ho zabodnu do hrudníku.
Já vím,takhle si zabijím fanynky,ale když mě to tak baví.Aspoň mám takovou uklidní četu.Okaj hrál jsem s Baxtrixem cleanning simulator.Ale ve skutečnosti mě to nebaví.Jak nečekané.
Ahojky no toto je konec jestli dneska nebudu až tak líná tak udělám,ještě jednu část.Můžete poděkovat dnešnímu svátku.Díky němu jsem dopsala tuhle část.Tenhle řekněme díl mě trval napsat asi týden,protože jsem líná a plus nemám nápady,ale jakože mám je,ale než zapnu mobil nebo počítač tak to zapomenu xD normálka u mě nebo než jdu spát napadají mě stovky nápadů,ale to jsem líná to někam napsat a ráno se můžu za tohle normálně uškrtit.Asi všichni píšete na wattpad tak napište do komentu jestli máte takový problémy a ještě můžete připsat jestli chcete i pohledy MenTíka xD a zatím čáááu.
ČTEŠ
Nečekaný Obrat/FF MenT
FanficJedním mávnutím hůlky se mi zhroutil život neměla jsem nikoho.Proč žít?Nemám důvod.Pomáhám,ale ignurují mě,šikanují a jako třešničku na dortu pomlouvají,smějí se mi a proč?Bezdůvodně.Nic jsem neudělala.Nechápu nic co se děje....