Pohled Honzy:
Doufám,že to rodičům nebude vadit,ale i kdyby jo stejně za chvilku vypadneme tak to budou muset přetrpět.Mám manželskou postel takže postel se nemusí hledat.
"Kat nebude ti vadit,když budeš spát se mnou.Mám dost velkou postel."když jsem to dořekl Kat hned řekla."Honzo jako vážně?Nebude to vadit rodičům..."od týhle chvíle jsem jí neposlouchal a jen kýval hlavou.Doufám,že neříkala něco vážnýho,ale jsem chlap většinu věcí,co řekne ženská,buďto zapomeneme a nebo to vůbec neposloucháme.
Pohled Kat:
"A víš co?Mohli by jsme bydlet v tom novým baráčku....."Furt jsem něco mlela já vím,že mě neposlouchá,ale já mu to oplatím.Prostě to si budu pamatovat.***
Jsme v Pardobicích.Už stojíme před jeho novou kanceláří.Mega se tam těším."Tak jsme tady.Jen tě varuju předem,byl tam Rady a Tomáš a to nevěstí nic dobrýho,tak tam kapičku bude bordel."řekl Honza a pousmál se."Honzooo..V pohodě to si neviděl můj pokoj takže klídeček."řekla jsem a hodila vážný výraz."Dobře,ale varoval jsem tě."řekl a otevřel dveře.
Hnedka jsem si všimla věšáku,kterej byl kapinku křivý."Ehm.. Honzo ten věšák si montoval ty?"řekla jsem a hned jsem dostala odpověď."No ano kdo by jinej.Že vypadá úžasně?"zeptal se úplně nadšeně a čekal,že řeknu Anooo ten věšák je dokonalej,to se dost mýlil."No víš je kapinku nakřivo."jen jsem to dořekla hned se začal dohadovat,že to není křivě a kdyby nebyl youtuber tak bude nějakej řemeslník.Já řadši přikyvovala a omlouvala jsem se,že jsem urazila tak dokonalýho řemeslníka.
"Dobře odpouštím ti a pojď už dál."řekl a otevřel dveře."Čaaau Rady!!Kde je Tomaš?...Jo a tohle je moje holka..Katniss,ale říkej jí Kat."radostně Radyho seznámil se mnou a přitom mě chytl kolem boku."Ehm.. Ahoj.."řekla jsem dost stydlivě protože seznamování s novýma lidma mi dělá dost velkej problém."Čau Kaaat..Já jsem Rady.Můžeš se prosím pomalu otočit dokola.A Tomáš šel pro pizzu."řekl Rady a trochu se divně usmál."Ehmmm...Okaj."řekla jsem nejistě.Otočila jsem se dokola."Honzo... Ty umíš dobře vybírat."řekl Rady a lišácky se usmál."Já vím prostě je dokonalá."řekl Honza a taky se lišácky usmál."Hele kluci víte,že jsem tady a slyším vás."uraženě jsem se otočila."Hele Kat to má být jako lichotka." Ale pro mě to jako lichotka nepřipadá."řekla jsem a jakoby jsem se urazila.
"Kaaat vždyť tě miluju a nikdy bych tě neurazil.Moc dobře to víš."řekl a chytl mě za zadek a dal mi pusu na čelo a já mu ruce dala na své boky a potichu jsem mu zašeptala:" Tohle jsem ti ještě nedovolila."On se na mě podíval psíma očima."A dovolíš mi to?"ještě víc udělal roztomilej výraz a já hlavě jsem nic jinýho neměla,než jeho oči.Ty modrošedé oči miluju a oni milují mě.Nemohla bych si přát větší štěstí.Jelikož jsem byla zasněná v jeho nekonečný modrošedý obloze,tak už mě pokládal na sedačku a začal mě líbat.Já se jenom nechala,ale pak mě to nedalo a zeptala se"Honzo promiň,že tohle vyrušuju,ale kde je Rady a Tomáš,víš jak nechci avy nás při líbání viděli."Honza se posadil na sedačku a klidným hlasem řekl"Co já vím?"pokrčil rameny."Asi šli pomoct udělat tu pizzu a Rady u toho nesmí chybět.Znáš to."objal mě dal mi sladkou pusu a chytl mě zas za zadek."Hele,co jsem ti říkala?!"snažila jsem to říct důrazně a pohrozila jsem ještě prstíkem."Aleee minimálně hodinu jsem ti koukal do očí a mačkal ti tu libovou prdýlku."a malinko mě šťouchl do ramene."Honzo!!!"zakřičela jsem a otočila se a prostě dělala uraženou.
Objal mě ze zádu a začal mi dávat pusy na krk a pár cucáků nesmělo chybět.Pak mě otočil lehl si nademě a jemně mě líbal.Najednou tam vtrhli Rady a Tomáš.Oba jsme vylítli z toho gauče a dělali,že nic se nestalo.
"Honzooo,promiň...Víš jak my nechtěli jenom jsme přinesli pizzu,ale klidně zase odejdem." řekl Tomáš a šlo vidět,jak se uvnitř tlemí."Ehh..Čau kluci...Nic jste neviděli...hlavně tady zůstaňte máte pizzu..jinak Tomáši to je Katniss,ale říkej jí Kat a Kat to je Tomáš,ale to ty víš."přivítal nás Honza."Ahoj..Ráda tě poznávám.."řekla jsem dost rozklepaně a podala mu ruku."Čůs nee?!A obejmi mě!"zakřičel na mě nadšeně Tomáš."Tak joo jestli to Honzovi nevadí?"koukla jsem se na ně ten jen přikývl.Objala jsem ho...
To je konec sorry za to že dlouho nevyšel žádný kapitoly.Neměla jsem na to chuť a teď mám o MenTovi ig stránku "@m_team666" takže můžete sledovat a čuuuus...
ČTEŠ
Nečekaný Obrat/FF MenT
FanfictionJedním mávnutím hůlky se mi zhroutil život neměla jsem nikoho.Proč žít?Nemám důvod.Pomáhám,ale ignurují mě,šikanují a jako třešničku na dortu pomlouvají,smějí se mi a proč?Bezdůvodně.Nic jsem neudělala.Nechápu nic co se děje....