Ráno jsme se probudili.Oba jsme se divili,že spíme na chodbě.Honza se šel osprchovat.Já jsem čekala než se vysprchuje,chtěla jsem se ještě před tím než půjdem do města,tak ss trochu zkulturnit.
Už je to asi půl hodiny,ale pořád nebyl hotovej.Připomíná mi nějakou máničku.Asi po hodině byl.Vypadal užasně v saku.Já ho tak zbožuňuju.Vzala jsem se sukni a crop top.Nechala rozpuštěný vlasy.Udělala jsem si lehký make-up,moc na tohle nejsem.Stejně make-upem nic nezakreju.Někdy si říkám,že to ještě víc zvýrazňuje.
Vyšla jsem z koupelny.Honzík koukál,jako kdybych spadla z vesmíru.Miluju ty jeho oči.Ten úžasný pocit,když oba na sebe koukáme a nemůžeme věřit vlastním očím.
Pohled Honzy:
Wauuu...Mám fakt mega štěstí,že s ní můžu chodit.Ten její zadek :3.Nejradši bych jí ho pořádně zmáčknul.Dobře..Nebudu perverzák.Já jsem sériový vrah,ale můžu být obojí.Ne ne to nejde prostě miluju být vrah.Miluju to,jak se na mě usmívá.Ta představa,jak mě mučí...Booožeee..Chci,aby mě mučila.Jak to mám udělat?!..Ona mi nebude chtít ublížit.Divím se,že se mnou ještě chodí.Když jsem tohle na ni zařval.Jako měl bych se omluvit.Udělám to večer.Musím připravit něco romantickýho.
Jdeme na tu přednášku od Asusu.Bojím se o ní.Šla se někam projít.Tady je kupa podivínů.Ona je tak zatraceně sexy.No ještě jí někdo znásilní a bude to na mě.Seru na přednášku jdu jí najít...
Pohled Kat:
Honzíček si šel na tu přednášku.A co já?Projdu si nějaký uličky.Třeba najdu další karaoke bar.Procházím uličkou a jeden týpek chce hodit selfie.Tak si říkám.Dobře jednu fotku.Natáhl ruku.Já si připravovala vlasy,měla jsem je trochu zacuckaný.Najednou mi dají přes hlavu pytel a podkopli mi nohy.Svázali mě.Někdo se mnou hodil do auta.Radši jsem držela hubu.Vím,že by mě to nepomohlo.Spíš zhoršilo.Přijeli jsme na místo.Hodily mě někam...Neumím to popsat.Na stole byly nože,kleště apod.Nejhorší pocit..Štěstí,že jsem si nechala v kapse mobil.Okamžitě jsem zapla GPS a napsala Honzíkovi,aby mě našel podle GPS.Hnedka odepsal.Twl já to věděl.Tohle si budu vyčítat dost dlouho.Zavolám svou Tokio crew.Pa.
Teď to tady přežít.Vezmu si nůž.Bylo ticho..To ticho mě ubíjelo.Měla jsem chuť to tady ukončit.Určitě mě nechtějí zabít,chtějí abych se zabila sama.Já se nedám.Divím se,že mě nechali mobil.Tohle je divný.Počkat to bude past.Jdu okamžitě napsat Honzíkovi.Honzíku nejezdi sem je to past.Pochvíli napsal.Proč by to měla být past?Už jsi z toho zešílela.10 minut cky už tam budem.Když nevěří,tak ať nevěří.
pomalu se začali otevírat dveře..Bála jsem se jestli tohle přežiju.Přišel ke mě týpek s maskou."Ty..Ještě žiješ?"řekl hlubokým hlasem."JO..proč bych nemohla?"odsekla jsem."Hmm..Holčička je nějako drzá..Doufám že zavolala MenTíkovi."šibalsky se usmál.Chytl mě za krk."Holčičko..Asi sis všimla,že to je past..Kdyby jsme tě chtěli zabít tak by jsi"skočila jsem mu do řeči."Nechte Honzu být...Nevo si mě nepřejte!!"zařvala jsem z plných plic.Vlepl mi.Tekla mě krev z nosu."Hmm..Nevíš o co jde...Vlastně jsem tě měl zabít,aleeee...Proč jsi s tebou nezahrát.A co se týče MenTa...Za to můžeš sama.."zvedl mě."Proč??..Vždyť jsem nic neudělala!"Dala jsem mu pěstí přes hubu.Zvedl se.Vzal nůž a přitiskl mě ke stěně."Tohle si nedovoluj!!Jsem tvůj pán.Být tebou dělám co ti řeknu nebo dobře nedopadneš!!"řízl mě na tváři.Tu krev co mi tekla mi olízl.Chytl mě za prdel a začal líbat.Udělal chybu!
Vzala jsem ho kolem pasu,vzala nůž a dala mu ho pod krk."Nikdy nebudu tvoje!!Patřím jen jednomu!!Řekni mi.Co chcete udělat s Honzou!!Dělej nebo seš mrtvej!!"vyhrkla jsem ze sebe a byla hrdá,že mi to prošlo.Šel dozadu a já za ním.Došel ke stolu.Nenápadně vzal nůž.Chytl mě okolo krku a rozthl mi crop top."Už jsis myslela,že jsi vyhrála co?!..Budu slušnej a odpovím ti na tvojí otázku!..Tak začalo to,když jsem pomáhal MenTovi chytat čubky,aby jsme si mohli zaprcat.Jednou se to zvrtlo.Chytli jsme jeho fanynku.Pokaždý jsme je zabíjeli,ale MenTovi se líbila.Tak jí měl zavřenou ve sklepě.Ale ona byla neodolatelná.Řekla mu,když jí pustí nenahlasí ho na policii a bude se s ním stýkat.Ten píčus to příjmul.Dodržela slovo,ale nahlásila mě,protože byla díly nám těhotná.Já šel do basy a MenT toho nechal a podle posledních zpráv je teď sériový vrah.Tak se mu teď za všechno pomstím!"ušklíbl se.Udělal mi nechutnýho cucáka na krku.Fuuuj!Odešel naštěstí.
Po chvíli jsem slyšela Honzíkův křik.Začala jsem se dostat ven.Párkrát jsem do toho vrazila a bylo hotovo.Vyrazila jsem dveře.Vyběhla jsem jako kdyby mi šlo o život,ale když si to tak vezmu šlo o život.Mojí druhý polovičky.Šla jsem za křikem.Našla jsem ho.Chudák tam....
Tak tady to zarazím snad se vám tenhle díl líbil a sorry za tu menší přestávku,ale v týdnu fakt nestíhám.Takže budu vydávat nejvíc o víkendu.A zatím ČAAAAU...
ČTEŠ
Nečekaný Obrat/FF MenT
FanfictionJedním mávnutím hůlky se mi zhroutil život neměla jsem nikoho.Proč žít?Nemám důvod.Pomáhám,ale ignurují mě,šikanují a jako třešničku na dortu pomlouvají,smějí se mi a proč?Bezdůvodně.Nic jsem neudělala.Nechápu nic co se děje....