Pohled MenTa:
Oky teď víte co dělám ve volným čase,ale mám teď mám vážnější důvod.Zavolal jsem si jednu fanynku,ale já nemám chuť zabíjet nebo mučit.To je špatný,ale nebudu zbytečně zabíjet fanynku.Nechám si jí na jindy.Dneska pojedu takovou přetvařovačku.Jede z Prahy,tak by nebylo moc slušný,jí říct,že mám jiný věci na práci.
12:00 a čekám na autobusový zastávce až přijede.Chvíli jsem přemýšlel,co s ní budu celý den dělat.Napadlo mě jít do kavárny a pak ke mě no a kdo ví jestli nebude chtít něco víc.Potom jí možná zabiju zaleží na tom,jakou budu mít náladu.
Už přijíždí...Je nádherná...Počkat co???...Ne já jí chci mučit,chci aby trpěla,ale je škoda takový hezký holky.Vylezla z autobusu a hnedka běžela ke mě skočila na mě a já slítl na zem.Trochu jsem to nevybalancoval.Začali jsme se oba brutálně tlemit.Když ze mě konečně slezla,šel jsem zavolat Tomášovi aby přichystal nářadíčku,že dneska bude porážka.Ten se roztlemil a řekl:"Hnedka to bude Pane Sériový vrahu."U tohodle jsem dostal záchvat smíchu a položil to.Šel jsem zpátky za tou holčinou.Ten pocit když nevíte ani její jméno.Představila se.."Jzs..Já se ti zapoměla představit.Jmenuju se Klára."u toho zrudla,jako rajče.Chytl jsem jí za tvář a dodal."Okaj...Já se ti nemusím představovat...:)"tohle jsem asi neměl dělat natáhla se ke mě a začala mě líbat.Já si na to zvykl,ale prostě já potřebuju jí zabít a ne mít s ní mít něco.
Asi po 5 minutách líbání se omluvila "Promiň MenTíku,ale já jsem nemohla odolat"sklopila hlavu k zemi.Chytl jsem jí za bradu a dal jsem jí na čelo pusu.Absolutně netuším co to do mě v jelo."Hej tak půjdeme ke mě?"řekl jsem tak přetvařovaně,ale snad to nepoznala.Já jsem dobrý herec,a nezvyšuju si ego."Ráda"řekla s úplným nadšením,ale kdyby věděla,že tohle je její poslední den života tak asi by se tvářila jinak.
Došli jsme ke mě,tam jí přivítal Tomáš a nenápadně řekl "Hm.. tahle holka je fakt kus.Je škoda jí zabíjet."já jenom přikývl a těšil se až to začne.
"Lidi jdu si odskočit.Tomáši ukaž jí to tady trochu díky."Tomáš přikývl.Otevřel jsem svojí speciální místnost.Vzal jsem roubík,izolepu a provaz.Zakřičel jsem přes celej barák "Tomáši zavaž Klárce oči.Mám pro ni překvapení a až to bude tak jí přiveď na chodbu."Po chvíli jí přivedl ke mě do speciální místnosti.Dal jsem jí roubík svázal jsem jí.
Vzal jsem nůž...a zeptal se "Jaké je tvoje poslední přání než bolestí umřeš?"řekl jsem co nejvíc děsivě.začala brečet,křičet a kopat."Klárko došla mi trpělivost do 10 sekund si vyber poslední přání,ať můžu začít."nejvíc nasraně jsem řekl a dal jsem jí facku."Dobře...Chci abych viděla MenTa naposled a řekla jak ho moc mám ráda."rozbrečela se ještě víc..."To nejde,ale jestli chceš tak ti dá naposled pusu."dělal jsem jakože to nejsem já."Dobře a můžu ještě jedno přání?"konečně se uklidnila a přestala brečet."Ne víc přání ti nedám!!!!"a zavolal jsem Tomáše."Takže MenTe polib jí jdi zase zpátky!"políbil jí a odešel.
Tak konečně mohlo začít mučení.Nožem jsem na tvář napsal MenT a rychle jsem to přeškrtal.Krev začala téct všude okolo.Řvala víc a víc brečela a pak samotnou bolestí pomalu umírala.Bylo mi jí trochu líto,ale její smůla.Neměla sem chodit.Ještě chvilku jsem jí mučil.Pak jsem prořízl hrudník a v gumových rukavicích jsem vyndal srdce.(MenT nejlepší doktor zavolejte 739 805 679 xD)Šel jsem k Tomášovi a řekl jsem mu "Zavři oči a dej mi ruku"on jenom s údivem splnil.Když mi dal ruku tak jsem ho přesunul na chodbu.Ještě jak to bude pouštět tak by mi zamazal koberec a nebudu to po něm uklízet a navíc z toho koberce by to nešlo.Když byl na chodbě dal jsem mu do rukou srdce a rychle běžel.Zamkl jsem za sebou aby na mě nemohl.
Tak tohle je konec 3 části.Snad vám nevadí,že tam nebylo nic o Katniss ale příště má celou kapitolu a jak jsem očekávala tak to výjde zase pozdě no.Tohle byla trochu část něco jak se chová MenT v týhle fan fikci.Není takovej andílek jak vypadá na pohled.Tak příště čau.
ČTEŠ
Nečekaný Obrat/FF MenT
FanficJedním mávnutím hůlky se mi zhroutil život neměla jsem nikoho.Proč žít?Nemám důvod.Pomáhám,ale ignurují mě,šikanují a jako třešničku na dortu pomlouvají,smějí se mi a proč?Bezdůvodně.Nic jsem neudělala.Nechápu nic co se děje....