#12 Zhroucení..

154 14 0
                                    

Pohled Honzy:

"Kat?!...Doctooor!!"řvu po celý nemocnici.Konečně přišel doktor.Ten zavolal další a odvezli Kat.Musím napsat Tomášovi,že to za se nevyjde.Spíš mu zavolám.

"T-T-Tomáši.."zakoktám.Chce se mi brečet."Honzo?!Co se stalo?"zařval vyděšeně do telefonu Tomáš."Tomáši říká se mi to špatně,ale zase se stalo něco Kat."snažil jsem se to říct,tak aby nepoznal,že se mi chce brečet.Já jsem silná nezávislá žena!Ehm..Teda muž."Honzo už jedu.Jsem už před nemocnicí tak čau."řekl a zavěsil.(Jak nečekané xD)

Dobrý musím se vzmužit.Tak nádech...Výdech...a zase nádech...a zase výdech.Proč si připadám,jako žena,která rodí?Twl mě začíná dobře z toho dobře hrabat.Do prdele!Já zapomněl na ytb.To je dobře v prdeli.Musím se zeptat Dogguse,jak dlouho už nevyšlo video.

"Čus Honzo.Seš v pohodě?!"vletěl do dveří."Čau Tomáši.Ne nejsem.Kat je na vyšetření a ještě aby toho nebylo málo,tak jsem se vysral na ytb."naštvaně jsem polkl."Honzo chill out.O ytb jsem se postaral.Víš,jak si měl asi 10 videí před točených,ale ne sestříhaný.Tak jsem je sestříhal a postupně vydával na ytb.A ta první věc je horší,ale věř mi ona se z toho vyhrabe."řekl a poklepal mě na rameni."Ježiš Tomáši.Ty seš dobrej otrok."řekl jsem a uchechtnul jsem se."Pff..Já jsem nejlepší.To prostě chceš domů." dořekl to a začal se smát."Ale já to mám doma takže psssst.."jedem docela stěry."Hele a kdy jsem natáčel ty videa?"řekl a hodil nechápavej výraz.

"Twl Honzo,ty strašně zapomínáš.Ty si jeden den byl strašně znuděnej a tak jsi natáčel,ale byl jsi zas línej to sestříhat no tak ti to tam do teď zůstalo.Tak jsem to sestříhal a natáčel si odtud vlog?"zeptal se a já hodil na něj výraz jako Děláš si prdel."Jako myslíš,že jsem měl čas něco natáčet.Buďto nás tady někdo ukradl a nebo jsme byli v nemocnici!!"zařval jsem na něj.
" Sorry kluku,ale tady jsme v nemocnici tak neřvi laskavě."řekl šeptem."Promiň,ale já se o ní bojím nechci aby se jí něco stalo.Já ji miluju.."dal jsem si ruce do obličeje a snažil se nebrečet.

Po chvíli mě Tomáš kamarádsky obejmul."Honzo neboj všechno bude v pohodě."řekl a přestal mě objímat."Kluku většinou s tebou souhlasím,ale dneska ne."nadechl jsem se z hluboka a koukl jsem na strop."Honzo pamatuješ si,jak si řekl,že každý může mít názor i když je to horší názor,tak ho může mít.By the way řekl si to ve videu TO nebo TO.Myslím si,že máš teď ten horší názor ty."řekl mi Tomáš a tvářil se vítězně."To sice ano,ale tady to není o názoru kluku ty si to moc zkrášluješ,ale tohle je realita s tímhle se musíš naučit žít."řekl jsem a odešel na wc.

O pár hodin později..

Pohled Kat:

Slyším pípání.Uff..Já žiju..Otevřu oči.Vidím Honzíka,jak brečí a něco říká.Najednou vstal.Nechci aby odešel."H----H--H"vykoktala jsem ze sebe,víc už nedokážu."Kat!! Ty žiješ!!"přiřítil se ke mě a objal mě."Au.."řekla jsem šepotem."Promiň já nechtěl jen jsem šťastný."

Tohle je Konec.Teď chci být aktivnější.Takže snad zítra další část.Čau.

Nečekaný Obrat/FF MenTKde žijí příběhy. Začni objevovat